Skip to main content

Ik heb een abonnement van 35 euro per maand afgesloten, voor 10 maanden, 1 wifipunt teruggegaan. Dus zou nog goedkoper moeten zijn, is nu mijn eerste maand bedrag 37,50

Dit klopt toch niet. 

Ook hebben we soms op 1,2 en 3 groen beeld. 

Stekker eruit, en weer opstarten, dan gaat het een tijdje goed. 

Maar ben nog niet super tevreden 

Groet Alie Kosse 

Wie heeft ook zoiets?

Hallo ​@aliekosse 

Kijk je tv via de WiFi of bekabeld? Voor de beste kijkervaring sluit je de tv box rechtstreeks bekabeld aan op de router.


We kijken bekabeld


@aliekosse 

Neem eens een kijkje in dit topic, wellicht staat er een oplossing tussen:

https://community.odido.nl/televisie-536/ik-heb-geen-zwart-beeld-348803

https://community.odido.nl/televisie-536/ik-heb-haperend-slecht-beeld-278924


Vanmorgen weer zwart beeld, telkens tussendoor, 10 sec. Beeld en dan weer 10 sec. zwart beeld. 

Stekker van tv box 1 min. Eruitgehaald en toen was het weer goed. Meestal gaat het een weekje goed en dan begint de tv box weer te haperen. 

Andere tv box was zondag op de zenders 1,2 en 3 groen gestreept, ook stekker eruit en daarna weer goed.

We hebben 2 tv s en 2 tv boxen, bij tele2 nooit geen last gehad, en nu via glasvezel Odido telkens niet goed, wij vinden dit een slechte zaak , vanaf 3 okt. dat we over gegaan zijn.

Ook 10 mnd voor 35 euro p/m de eerste maand met inlevering van 1 wifipunt 32,00 nu 37,45 dat klopt toch niet.....


Reageer