Skip to main content
Beantwoord

Abbonnement toevoegen lukt niet (Sorry, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.)


Hallo Odildo,

 

Ik probeer al een paar uur, o.a. samen met een aantal werknemers via de telefoon, mijn Internet en Tv abonnement te koppelen aan het zelfde account waar mijn mobiele telefoon abonnement aan gekoppeld is. Echter geeft de site continue de fout: “Sorry, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens. Helaas lukt het nu een dag later nog steeds niet. Hopelijk kan er via deze weg wel een capabel persoon naar kijken.

 

Alvast bedankt

 

Frank.

Beste antwoord door FrankMilt

Tommie van Odido schreef:

Hey @FrankMilt, ik zie al wat er was. Je had nog twee oude abonnementen op een ander adres. Deze koppelde automatisch mee, hierdoor kon je het goede adres niet inzien. Ik heb deze twee adressen nu handmatig losgekoppeld en het juiste adres laten staan. Kan je uit- en inloggen op Mijn Odido? Als het goed is staat je abonnement er nu wel bij! 

Juisttt, dankjewel!

Bekijk origineel

19 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14006 reacties
  • 25 oktober 2023

Hoi @FrankMilt, welkom op onze Community!

Hopelijk ben ik de persoon die het voor je op kan lossen. Ik ben meteen voor je gaan kijken en het valt mij direct op dat je oude abonnementen nog gekoppeld waren aan je account. Ik heb alles ontkoppeld, zou je over 15 minuten kunnen inloggen en het nogmaals kunnen proberen? Als het goed is moet je nu je abonnementen kunnen koppelen. Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? Alvast bedankt! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 25 oktober 2023

Hoi Tommie,

 

Ik heb twee accounts, vgm omdat ik bij Tmobile en bij Tele2 klant was. Van het ene account heb ik het emailadres veranderd omdat ik dacht dat dat het probleem was. Nu lukt het wel om mijn mobiele abonnement op een van de twee te krijgen maar zodra ik dan op datzelfde account mijn tv abonnement wil koppelen dan krijg ik de foutmelding. Misschien kan het zijn omdat daar nog een verkeerd adres in staat ofzo?

Ik zie wel dat het emailadres waarnaar de code wordt gestuurd veranderd is als ik hem in het andere account heb proberen te koppelen. Echter gaat er nog ergens iets mis met het tonen van het abonnement in mijn odido. Het enige voordeel is dat ik het numpad toetsenbord nu aardig snel kan bedienen met alle 200 verificaties die ik heb moeten intypen.

 

Hopelijk kun je me nog verder helpen.

 

Bedankt!

 

Mvg,

 

Frank


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14006 reacties
  • 26 oktober 2023

Hey @FrankMilt, ik ben nog een keer gaan kijken en zie inderdaad dat je oude abonnement opnieuw wilde koppelen. Ik heb alles nogmaals ontkoppeld. Zou je het nog een keer kunnen proberen? Begin dan met je Internet + TV abonnement in een webbrowser in plaats van de app. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 26 oktober 2023
Tommie van Odido schreef:

Hey @FrankMilt, ik ben nog een keer gaan kijken en zie inderdaad dat je oude abonnement opnieuw wilde koppelen. Ik heb alles nogmaals ontkoppeld. Zou je het nog een keer kunnen proberen? Begin dan met je Internet + TV abonnement in een webbrowser in plaats van de app. 

Ik ben begonnen met mijn Internet + TV abonnement. Dan zegt ie dat het gelukt is, ga ik terug naar mijn overzicht en dan staat daar mijn telefoonabonnement...


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 26 oktober 2023
FrankMilt schreef:
Tommie van Odido schreef:

Hey @FrankMilt, ik ben nog een keer gaan kijken en zie inderdaad dat je oude abonnement opnieuw wilde koppelen. Ik heb alles nogmaals ontkoppeld. Zou je het nog een keer kunnen proberen? Begin dan met je Internet + TV abonnement in een webbrowser in plaats van de app. 

Ik ben begonnen met mijn Internet + TV abonnement. Dan zegt ie dat het gelukt is, ga ik terug naar mijn overzicht en dan staat daar mijn telefoonabonnement...

In de browser zoals je aangaf


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14006 reacties
  • 26 oktober 2023

Hey @FrankMilt, ik zie al wat er was. Je had nog twee oude abonnementen op een ander adres. Deze koppelde automatisch mee, hierdoor kon je het goede adres niet inzien. Ik heb deze twee adressen nu handmatig losgekoppeld en het juiste adres laten staan. Kan je uit- en inloggen op Mijn Odido? Als het goed is staat je abonnement er nu wel bij! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 26 oktober 2023
Tommie van Odido schreef:

Hey @FrankMilt, ik zie al wat er was. Je had nog twee oude abonnementen op een ander adres. Deze koppelde automatisch mee, hierdoor kon je het goede adres niet inzien. Ik heb deze twee adressen nu handmatig losgekoppeld en het juiste adres laten staan. Kan je uit- en inloggen op Mijn Odido? Als het goed is staat je abonnement er nu wel bij! 

Juisttt, dankjewel!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14006 reacties
  • 26 oktober 2023

Geen dank, ik wens je nog een hele mooie dag @FrankMilt


stinkvent
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 30 oktober 2023

Ik heb exact hetzelfde, kan hier naar gekeken worden svp?

Is dit wellicht ook de reden dat ik geen extra wifi punt kan bestellen ?

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14006 reacties
  • 31 oktober 2023

Hi @stinkvent, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je initialen niet gelijk stonden. Dit heb ik voor je aangepast en je mobiele abonnement ontkoppeld. Je dient beide abonnementen opnieuw te koppelen, dit zou nu goed moeten gaan. Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? 


stinkvent
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 31 oktober 2023
Tommie van Odido schreef:

Hi @stinkvent, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je initialen niet gelijk stonden. Dit heb ik voor je aangepast en je mobiele abonnement ontkoppeld. Je dient beide abonnementen opnieuw te koppelen, dit zou nu goed moeten gaan. Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? 

 

 

Gelukt, dank ! 😀


  • 5 reacties
  • 31 oktober 2023

Goedendag, ook ik heb dit probleem na een verhuizing. Meerdere keren klantenservice gesproken en die krijgen het niet opgelost.. 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 1 november 2023

@lombardije Dat gaan we graag zo snel mogelijk ook bij jou herstellen! Komen alle gegevens volledig overeen of ontbreekt er bijvoorbeeld een initiaal of zijn de adresgegevens niet 100 procent hetzelfde? 


  • 5 reacties
  • 1 november 2023

@Jason van Odido bedankt! Ik had een abbonement bij Tele2 (mobiel) en T-Mobile (internet), internet is opgezegd (reeds afgelopen) en nieuw glasvezel abbonement bij T-Mobile op nieuwe adres afgesloten. De laatste krijg ik niet op het huidige (nieuwe) adres gekoppeld (de foutmelding zoals besproken), ik zie wel het mobiele abbonement. Ik weet niets van onjuiste initialen, een dame van de klantenservice heeft wel mijn mailadres gewijzigd eerder waardoor ik helemaal niet meer kon inloggen :-) maar dit is daarna weer opgelost door een andere collega, maar kan nog steeds mijn nieuwe glas abbonement niet koppelen...


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 2 november 2023

@lombardije Duidelijk verhaal, thanks! Laatste check dan: beide abonnementen zijn geregistreerd op exact hetzelfde adres, toch? Als in: de aansluiting van het abonnement voor Internet + TV is aangemeld op hetzelfde (nieuwe) adres als het mobiele abonnement?


  • 5 reacties
  • 2 november 2023

@Jason van Odido correct, mocht je meer info nodig hebben stuur me gerust een prive bericht.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14006 reacties
  • 3 november 2023

H @lombardije, ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je initialen niet goed stonden en je oude abonnement nog gekoppeld was. Dit heb ik goed gezet, zou je over 15 minuten de koppeling opnieuw kunnen maken? Lukt het nu om je abonnement te koppelen? 


  • 5 reacties
  • 3 november 2023

@Tommie van Odido ik heb net twee abonnementen gekoppeld, maar in de app kan ik ze niet zien. Ik vermoed dat ik nog steeds te maken heb met een oud en nieuw account oid? In de app staan ook geen adres gegevens meer. Als ik vanuit de app doorklik staat er ook "Het inloggen is mislukt. Probeer het later nog eens." Maar daarna zie ik op de site wel de abonnementen na het koppelen.


  • 5 reacties
  • 3 november 2023

@Tommie van Odido ik heb in de app mijn account weggegooid en opnieuw toegevoegd, alles is nu zichtbaar! Bedankt voor de goede hulp :-)


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen