Skip to main content

Ik heb 1 maand geleden besloten over te stappen na meer dan 15 jaar bij mijn vorige provider. Odido biedt een goede dienst aan maar heeft (personeels) problemen om de belofte waar te maken. 

 

Wettelijk kun je gebruik maken van je eigen hardware binnen de muren van je eigen woning. Ik heb apparatuur aangeschaft om dit mogelijk te maken maar het lijkt alsof Odido probeert dit zo moeilijk mogelijk te maken. 

 

Zo jammer...

hier helpen klanten van odido elkaar met af en toe hulp van een moderator.

dus, wat is het probleem? een eigen router is prima te gebruiken mits je vlans in kan stellen. 


Hallo emilimeters, de eigen Router en VLAN is niet het probleem. Ik heb een eigen Fiber Termination Unit (in plaats van de Huawei met haar bedenkelijke reputatie). Odido moet het serienummer van mijn eigen apparatuur registreren en dat gaat nogal t r a a g.

 

Andere gebruikers kunnen hier niet bij ghelpen, sterker nog: Odidio heeft maar 1 enkele persoon die dit kan/mag doen. Dat is het issue waar ik (en vele anderen met mij) tegenaan loop.


altijd weer die aanvullende informatie die mist in de openingspost 😉


altijd weer die aanvullende informatie die mist in de openingspost 😉

Niet helemaal mee eens emilimeters; het is jouw interpretatie dat dit een Router/Vlan issue moet zijn. Er kunnen meer apparaten zijn die onder de noemer ‘eigen apparatuur’ vallen..


klanten proberen klanten te helpen en regelmatig komt het voor dat informatie over de vraag/probleem beperkt is, zo ook in jou openingspost. en dan proberenn we te achterhalen waar het probleem zit en dan gokken we op the obvious. 

bij jou krijg ik vooral het idee dat je wilt klagen, prima, maar zet er dan bij dat je niet geholpen wilt worden, maar slechts wilt klagen. kan ik doorgaan met m’n leven 😉


1e alinea: snap ik.

2e alinea : niet correct, ik wil geholpen worden maar de hulp die ik nodig heb kan niet van een andere klant komen alleen van een specifieke Odido medewerker. Toch is dit forum de officiële Odido weg om registratie te realiseren. Daar wringt het: dit is blijkbaar een klant naar klant forum terwijl mijn issue per definitie niet door een klant opgelost kan worden.

 

Maar niets houdt je tegen om door te gaan met je leven 😀 dat lijkt me sowieso verstandig.


Hi @Midget, je hebt een afspraak met Tommie staan. Graag vraag ik je deze afspraak af te wachten en geen nieuwe topics te starten rondom hetzelfde onderwerp. Dank!


Reageer