Beantwoord

Wijziging van Particulier naar Zakelijk Telefooncontract

  • 4 January 2024
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Beste ODIDO,

Enkele maanden geleden heb ik een aanvraag ingediend om mijn jaarlijkse particuliere telefooncontract om te zetten naar een zakelijk contract, met behoud van mijn huidige telefoonnummer. Uw collega leek dit voor mij te regelen en een nieuw zakelijk contract op te zetten. Echter, tot mijn verbazing ben ik nu belast met de kosten voor beide contracten, zowel het particuliere als het zakelijke, terwijl ik het zakelijke contract helemaal niet gebruik.

Graag verzoek ik u om mijn huidige particuliere contract om te zetten naar een zakelijk contract met behoud van hetzelfde nummer, en het aparte particuliere contract te annuleren. Indien dit niet mogelijk is, verzoek ik u het zakelijke contract te annuleren. Hierbij wil ik benadrukken dat ik het belangrijk vind dat er geen dubbele kosten in rekening worden gebracht.

Ik vertrouw erop dat u dit probleem naar tevredenheid zult oplossen. Alvast hartelijk dank voor uw hulp en aandacht voor deze kwestie.

 

P.S. Omschrijving:Factuurnummer 901526240506
Kenmerk:501630195132

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 5 January 2024, 12:28

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi, het klinkt alsof er een nieuw zakelijk contract bij is gekomen i.p.v. dat je particuliere abonnement is omgezet. Niet fijn en dat gaan we voor je regelen. Ik zou willen dat ik dit zelf voor je kon doen, maar hier via de Community kunnen we alleen particuliere klanten helpen. Ik moet je vragen even contact op te nemen met mijn collega's van de klantenservice op 0800-0092 of via Facebook of Twitter. Zij kunnen je direct verder helpen met beide abonnementen.

Laat je het me weten of het is gelukt! 😄

Reageer