Hallo.
Ik heb in februari 2023 mijn abonnement verlengd naar een 10 gb + 120 min. bundel. Deze bundel kostte 16 euro per maand.
Vlak nadat mijn abonnement was ingegaan merkte ik dat ik een foutje had gemaakt en voor 120 min. had gekozen ipv onbeperkt. Ik heb dus gevraagd of dat gewijzigd kan worden naar onbeperkt. Op jullie site en op site's van andere aanbieders is deze wijziging 2,50 euro per maand. Dit gaf de medewerker van de klantenservice ook aan. Echter stond ineens in mijn account dat ik 21 euro per maand moest gaan betalen voor die bundel. Ik heb dus weer gebeld en gevraagd of dat niet anders kon omdat het volgens mij 18,50 euro zou moeten zijn. De medewerker van de klantenservice was niet echt meedenkend en zei ik zet het wel terug.
Nu staat mijn abonnement op 18,50 per maand voor 10 gb en 120 min….dus ik betaal nu 2,50 euro meer per maand of hetzelfde als waar ik mee begon...Ik hoop dat het nog te volgen is.
Ik zou graag mijn abonnement willen zoals op de site staat vermeld: 10 gb + onbeperkt bellen voor 18,50 per maand.
Ik heb nu al 3 keer gebeld met de klantenservice en elke keer zeggen ze wat anders. Ik heb een mail moeten sturen naar een mail adres wat niet gelezen wordt (service@t-mobile.nl), ik heb een chat moeten starten maar daar zijn geen medewerkers beschikbaar….Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Je mag me ook altijd bellen.