Ik heb op dit moment een abbonement lopen (inclusief recycle deal) dat nog +7 maand doorloopt, nu is helaas mijn telefoon kapot gegaan, is er voor mij de optie om op dit moment een vervroegde verlenging aan te vragen, of is dit niet mogelijk omdat ik een recycle deal in mijn huidige abbonement heb.
Hallo
Wanneer je telefoon kapot is dan gaat de recycle deal niet meer door en betaal je de resterende kosten gewoon aan Odido. Indien je eerder wilt verlengen dan kan je dit regelen via de Odido klantenservice.
Hallo
Wanneer je telefoon kapot is dan gaat de recycle deal niet meer door en betaal je de resterende kosten gewoon aan Odido. Indien je eerder wilt verlengen dan kan je dit regelen via de Odido klantenservice.
Bedankt voor uw reactie ! Dus als ik het goed begrijp op het moment dat ik mijn telefoon nu vervroegd zou verlengen, worden de kosten van (recycle deal) die ik op dit moment heb automatisch verrekend in mijn factuur, of is dit iets wat ik los eerst moet regelen voordat ik een vervroegde verlenging aanvraag
Die vraag kun je direct stellen bij de klantenservice. Vervroegd verlengen kun je namelijk niet ONLINE afsluiten. Maar ik vermoed dat je de komende maanden gewoon je huidige telefoon afbetaald en dan aan het einde kiest om hem niet in te leveren en dan wordt op die laatste factuur de recycle vergoeding in rekening gebracht.
Na afloop van dit abonnement start dan je nieuwe abonnement, maar in de tussentijd krijg je dus wel nu alvast je nieuwe toestel omdat je vervroegd verlengt.
Die vraag kun je direct stellen bij de klantenservice. Vervroegd verlengen kun je namelijk niet ONLINE afsluiten. Maar ik vermoed dat je de komende maanden gewoon je huidige telefoon afbetaald en dan aan het einde kiest om hem niet in te leveren en dan wordt op die laatste factuur de recycle vergoeding in rekening gebracht.
Na afloop van dit abonnement start dan je nieuwe abonnement, maar in de tussentijd krijg je dus wel nu alvast je nieuwe toestel omdat je vervroegd verlengt.
Dat is goed om te horen ! Bedankt voor de informatie en ik ga even contact opnemen met de klanten service ! Fijne dag.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.