Skip to main content
Beantwoord

Videoland activeren bij nummerbehoud

• 23 december 2023
  • 1 reactie
  • 204 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik heb een extra nieuwe abonement genomen bij odido. Ik switch van provider, en heb nummer behoud. Ik heb ook videoland alleen kan ik die niet activeren omdat de nummerbehoud nog niet is afgerond(pas de 28ste). Dus ik kan de nieuwe abonement niet toevoegen aan mijn odido account. Ik heb een tijdelijke nummer gekregen maar daar kan ik dus geen sms ontvangen.

Hoe kan ik dit oplossen?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Kayzer schreef:

Ik heb een extra nieuwe abonement genomen bij odido. Ik switch van provider, en heb nummer behoud. Ik heb ook videoland alleen kan ik die niet activeren omdat de nummerbehoud nog niet is afgerond(pas de 28ste). Dus ik kan de nieuwe abonement niet toevoegen aan mijn odido account. Ik heb een tijdelijke nummer gekregen maar daar kan ik dus geen sms ontvangen.

Hoe kan ik dit oplossen?

Hallo @Kayzer, welkom op onze Community! Geen zorgen, ik geef je graag meer duidelijkheid. Je kunt het abonnement pas toevoegen, zodra deze van start is gegaan (na de datum van je Nummerbehoud). Op dat moment kun je de verificatiecode ontvangen en je abonnement toevoegen aan je bestaande Odido account! 

Groetjes, 

Pharwin

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3813 reacties
  • Antwoord
  • 26 december 2023
Kayzer schreef:

Hoe kan ik dit oplossen?

Hallo @Kayzer, welkom op onze Community! Geen zorgen, ik geef je graag meer duidelijkheid. Je kunt het abonnement pas toevoegen, zodra deze van start is gegaan (na de datum van je Nummerbehoud). Op dat moment kun je de verificatiecode ontvangen en je abonnement toevoegen aan je bestaande Odido account! 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen