Skip to main content
Beantwoord

Verlenging mobiel abbonement Apple Watch

  • 26 november 2024
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste nu krijg ik in de app de melding dat ik bij  een van mijn abbonementen een telefoon mag uitzoeken.

Leuk denk ik, maar die heb ik nu niet nodig, maar wel een apple watch. Hierop gebled en kreeg als antwoord dat dit wel mogelijk was alleen  wel met een extra e-sim abbonement. Dat is toch gek? Ik kan wel een iphone bestellen zonder extra abbonement, maar geen watch?

Of is dit toch wel mogelijk?

 

Groeten Rob.

Beste antwoord door DIY

Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@DIY, van harte welkom bij onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Ik vermoed dat je nu gebruikmaakt van een Sim Only abonnement. Bij Sim Only abonnementen, kun je altijd gebruikmaken van '’Telefoonflexibiliteit'’. Je kunt dan op elk gewenst moment je Sim Only abonnement omzetten naar een abonnement met toestel. Maar wel echt alleen een toestel en geen Watch. Als je bijvoorbeeld gebruikmaakt van een abonnement met toestel, kun je deze 4 maanden voor het einde van je contract verlengen met een nieuw toestel. Het toestel ontvang je wel alvast, maar het nieuwe abonnement gaat pas in zodra de huidige is verlopen. Daarom kan er ook niet worden gekozen voor een abonnement met een Watch i.p.v. een toestel. Een smartwatch abonnement kan alleen aan een bestaand mobiel abonnement worden toegevoegd. Dit betekent dat je niet een geheel nieuw mobiel abonnement, met Multisim en watch krediet kan nemen. Eerst moet het mobiele abonnement actief zijn, dan kan daarop de Multisim bundel plus het watch krediet afgesloten worden.

Een abonnement met Watch kun je alleen apart aanvragen via onze website: https://www.odido.nl/shop/alle-smartwatches uiteraard i.c.m. onze Multisim, zodat je ook bereikbaar blijft via je je Watch. Fijn toch? 

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust! 

Beste Pharwin,

Als dat de spelregls zijn, kan ik er weinig tegein brengen. Het is alleen jammer dat als ik inlog ik bij drie abbonementen te zien krijg kies nu een toestel. Het zijn inderdaad drie sim only`s en 1abonnement met toestel.

Fijne dag Pharwin.

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@DIY, van harte welkom bij onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Ik vermoed dat je nu gebruikmaakt van een Sim Only abonnement. Bij Sim Only abonnementen, kun je altijd gebruikmaken van '’Telefoonflexibiliteit'’. Je kunt dan op elk gewenst moment je Sim Only abonnement omzetten naar een abonnement met toestel. Maar wel echt alleen een toestel en geen Watch. Als je bijvoorbeeld gebruikmaakt van een abonnement met toestel, kun je deze 4 maanden voor het einde van je contract verlengen met een nieuw toestel. Het toestel ontvang je wel alvast, maar het nieuwe abonnement gaat pas in zodra de huidige is verlopen. Daarom kan er ook niet worden gekozen voor een abonnement met een Watch i.p.v. een toestel. Een smartwatch abonnement kan alleen aan een bestaand mobiel abonnement worden toegevoegd. Dit betekent dat je niet een geheel nieuw mobiel abonnement, met Multisim en watch krediet kan nemen. Eerst moet het mobiele abonnement actief zijn, dan kan daarop de Multisim bundel plus het watch krediet afgesloten worden.

Een abonnement met Watch kun je alleen apart aanvragen via onze website: https://www.odido.nl/shop/alle-smartwatches uiteraard i.c.m. onze Multisim, zodat je ook bereikbaar blijft via je je Watch. Fijn toch? 

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 27 november 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@DIY, van harte welkom bij onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Ik vermoed dat je nu gebruikmaakt van een Sim Only abonnement. Bij Sim Only abonnementen, kun je altijd gebruikmaken van '’Telefoonflexibiliteit'’. Je kunt dan op elk gewenst moment je Sim Only abonnement omzetten naar een abonnement met toestel. Maar wel echt alleen een toestel en geen Watch. Als je bijvoorbeeld gebruikmaakt van een abonnement met toestel, kun je deze 4 maanden voor het einde van je contract verlengen met een nieuw toestel. Het toestel ontvang je wel alvast, maar het nieuwe abonnement gaat pas in zodra de huidige is verlopen. Daarom kan er ook niet worden gekozen voor een abonnement met een Watch i.p.v. een toestel. Een smartwatch abonnement kan alleen aan een bestaand mobiel abonnement worden toegevoegd. Dit betekent dat je niet een geheel nieuw mobiel abonnement, met Multisim en watch krediet kan nemen. Eerst moet het mobiele abonnement actief zijn, dan kan daarop de Multisim bundel plus het watch krediet afgesloten worden.

Een abonnement met Watch kun je alleen apart aanvragen via onze website: https://www.odido.nl/shop/alle-smartwatches uiteraard i.c.m. onze Multisim, zodat je ook bereikbaar blijft via je je Watch. Fijn toch? 

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust! 

Beste Pharwin,

Als dat de spelregls zijn, kan ik er weinig tegein brengen. Het is alleen jammer dat als ik inlog ik bij drie abbonementen te zien krijg kies nu een toestel. Het zijn inderdaad drie sim only`s en 1abonnement met toestel.

Fijne dag Pharwin.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@DIY ik had je graag een ander antwoord willen geven, maar dat zijn inderdaad de spelregels, sorry! Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. Dank en ik wens jou ook nog een hele fijne dag toe! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen