Hi @DIY, van harte welkom bij onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Ik vermoed dat je nu gebruikmaakt van een Sim Only abonnement. Bij Sim Only abonnementen, kun je altijd gebruikmaken van '’Telefoonflexibiliteit'’. Je kunt dan op elk gewenst moment je Sim Only abonnement omzetten naar een abonnement met toestel. Maar wel echt alleen een toestel en geen Watch. Als je bijvoorbeeld gebruikmaakt van een abonnement met toestel, kun je deze 4 maanden voor het einde van je contract verlengen met een nieuw toestel. Het toestel ontvang je wel alvast, maar het nieuwe abonnement gaat pas in zodra de huidige is verlopen. Daarom kan er ook niet worden gekozen voor een abonnement met een Watch i.p.v. een toestel. Een smartwatch abonnement kan alleen aan een bestaand mobiel abonnement worden toegevoegd. Dit betekent dat je niet een geheel nieuw mobiel abonnement, met Multisim en watch krediet kan nemen. Eerst moet het mobiele abonnement actief zijn, dan kan daarop de Multisim bundel plus het watch krediet afgesloten worden.
Een abonnement met Watch kun je alleen apart aanvragen via onze website: https://www.odido.nl/shop/alle-smartwatches uiteraard i.c.m. onze Multisim, zodat je ook bereikbaar blijft via je je Watch. Fijn toch?
Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!