Skip to main content
Beantwoord

Verlenging abonnement, contract klantvoordeel?

  • 23 July 2024
  • 6 reacties
  • 46 Bekeken

Hallo, Ik heb mijn abonnement zojuist verlengd en gaat over een maand of 4 in, en heb via de email een samenvatting gekregen van het contract en daarna een andere email met het volledige contract.

 

-In het volledige contract staat niks over de 2,50 euro klantvoordeel korting.                           

10 GB + 120 min/SMS € 22,50,                                                                                                                      € 11,50 korting 10 GB + 120 min/SMS,                                                                                                    Klantvoordeel 10 GB € 0,00.

 

-In de samenvatting van het contract wel de 2,50 euro korting. 

10 GB + 120 min/SMS € 11,00 Eenmalige kosten totaal € 0,00
Klantvoordeel 10 GB € 0,00
Klantvoordeel € -2,50
Maandelijkse kosten totaal € 8,50

 

Graag zou ik hier een verduidelijk van willen hebben. 

Mvg, 

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Normale prijs en klantkorting voor nieuwe aansluitingen:

 € 8,50 euro is wel heel “ goedkoop”  want je krijgt ook nog eens dubbele data bij klantvoordeel (betekend dus dat je ook vast internet van Odido hebt)

Nee heb geen vast internet via Odido, heb het verlengd via de app en kreeg 4 euro extra korting.

Reputatie 7
Badge +14

Ok, maar als je geen vast internet hebt, dan is er geen sprake van € 2,50 klantvoordeel. Dan kom je met 4 euro korting op de standaard prijs van 15 euro voor 10 GB en 120 min bellen uit op € 11.

Echt wel, er zijn 2 abonnementen actief op dit adres. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Sukerbole 

Klantvoordeel is geen onderdeel van je contract, je hebt er recht op als je 2 of meer Odido abonnementen hebt. Indien je recht hebt op klantvoordeel dan krijg je dubbele data en €2,50 per maand korting zodra je contract ingaat.

Hallo @Sukerbole 

Klantvoordeel is geen onderdeel van je contract, je hebt er recht op als je 2 of meer Odido abonnementen hebt. Indien je recht hebt op klantvoordeel dan krijg je dubbele data en €2,50 per maand korting zodra je contract ingaat.

Okee, mag wel iets duidelijker vermeld worden dan. :)

Maar bedankt voor het antwoord.  

Reageer