Skip to main content

Op 25 oktober heb ik een bestelling geplaatst voor verlenging van mijn abonnement en het kopen van een nieuwe telefoon. Ik kreeg hiervoor een bevestiging, 

Helaas lukte het me niet om de aanbetaling voor de telefoon te doen. Ik kreeg allerlei foutmeldingen, die niet meer verdwenen.

Vanmiddag heb ik de klantenservice gebeld en deze heeft voor mij de bestelling geannuleerd, waarna ik hem opnieuw kon plaatsen.

Helaas is het aanbod 2,5 euro duurder geworden. Ik moet nu 14 euro betalen voor een nieuw abonneemen van 10G en onbeperkt bellen. Terwijl op de oude bevestiging een bedrag van 11,50 euro staat.

Ik ga ervan uit dat u mij opnieuw een persoonlijke aanbod kunt doen voor verlenging voor 11,5 euro. 

Hallo @Mattie Schouten, welkom op onze Community en fijn dat je bij ons hebt verlengd, daar zijn we erg blij mee! Minder fijn dat het aanbod nu een andere prijs heeft. Ik heb gelijk met je meegekeken en ik kan alleen de geannuleerde order terugvinden. Ik zie dat je toen had gekozen voor de Apple iPhone 16 Pro Max 256GB in de kleur Desert Titanium en daarbij uitkwam op een maandbedrag van € 13,50, omdat je het toestel had afbetaald. 

Onze Community is geen verkoopkanaal en ik kan je via deze weg ook geen aanbod doen. Ik raad je aan om in dit geval telefonisch contact op te nemen met één van onze verkoopadviseurs door te bellen naar: 0800-0092 (optie 2). Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 20:00u en op zaterdag van 09:00 tot 17:30u. Zij kunnen met je meekijken en ook een mooi aanbod voor je maken. Mocht je liever gebeld willen worden, dan kan ik verzoek indienen, zodat je binnen een paar dagen gebeld wordt door één van onze verkoopadviseurs. Laat in dat geval gerust weten wat je voorkeursdatum + tijdstip is. Dan kan ik dit voor je doorgeven! 

Reageer