Beantwoord

Verlengen met toestel

  • 29 February 2024
  • 7 reacties
  • 100 Bekeken

Financieel red ik het momenteel niet om te verlengen met een toestel. Nou wil ik wel graag verlengen om gebruik te maken van de nieuwe prijzen. En dus mijn Sim Only abonnement verlengen. Je kan alleen verlengen met 1 of 2 jaar. Als ik halverwege het jaar besluit dat ik toch een toestel wil, is dit dan wel mogelijk? 

 

Oftewel… Kan je verlengen met een toestel als je Sim Only contract nog niet is verlopen?

 

 

icon

Beste antwoord door Cristien 29 February 2024, 14:30

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Layla22422  Welkom, wat leuk dat je wil verlengen.lees hieronder wat een van de mogelijkheden is. Dit kan alleen in een shop maar dat komt later wel als je zo ver bent.😂

Lees altijd eerst goed de voorwaarden

groetjes. 

Voorwaarden toestelflex


Odido Toestelflexibiliteit

Heb je een  Sim Only die je hebt afgesloten omdat je dacht dat je nog wel even met je telefoon kon doen, maar krijgt deze nu toch kuren? Dan heeft Odido de oplossing voor je:  Toestelflexibiliteit! Heb je nu een Sim Only abonnement, dan kun je deze eenvoudig vervroegd verlengen met een abonnement met telefoon.

Het mooie is, je nieuwe abonnement gaat meteen in. Je huidige abonnement wordt dan stopgezet, dus je zit niet met dubbele kosten.

 

Zo kom je in aanmerking voor Toestelflexibiliteit

Heb je nu een Sim Only abonnement en is je abonnement officieel nog niet verlengbaar? Dan kun je Toestelflexibiliteit aanvragen.


Je abonnement is vanaf 120 dagen voor het einde van het contract te verlengen. Duurt het dus nog langer dan 120 dagen tot abonnement afloopt, dan kun je vervroegd vernieuwen met Toestelflexibiliteit. Loopt je abonnement binnen 120 dagen af, dan kun je een normale verlenging aanvragen, of overstappen naar een andere provider.

Als je een betalingsachterstand hebt of als je op het moment van afsluiten van je huidige Sim Only in verband met je kredietwaardigheid niet in aanmerking kwam voor een abonnement met toestel, kun je geen gebruik maken van Toestelflexibiliteit.

Aan deze voorwaarden moet je nieuwe abonnement voldoen

  1. Je nieuwe abonnement moet een looptijd van 1 of 2 jaar hebben.
  2. De einddatum van je nieuwe abonnement moet later zijn dan de einddatum van je huidige Sim Only-abonnement.
  3. Je nieuwe abonnement bevat een toestelbundel van minimaal €1,- per maand.
Reputatie 7
Badge +14

@Layla22422  Wil je in je account je gegevens zetten (is privé) o.a je 06 nummer )zodat de moderator met zekerheid kan zeggen of je er voor in aanmerking komt. 

Hii @CrisTien ,bedankt voor de snelle en duidelijke reactie! 

Ik heb de voorwaarde even gelezen. En door voorwaarde 1 raak in een beetje in de war. Hierdoor weet ik niet of ik in aanmerking hiervoor zou komen.

 

1. Je komt alleen in aanmerking voor Toestel Flexibiliteit als je: a. je abonnement vanaf 16 januari 2017 hebt verlengd naar een Go (Sim Only) abonnement, of b. tussen 5 september 2023 en 31 december 2023 een nieuw Hello (Sim Only) abonnement hebt afgesloten. (beide hierna te noemen: ‘Sim Only abonnement’)

 

Ik zit al vrij lang bij T-Mobile, nu dan Odido. 

Op 31 januari 2023 heb ik verlengd met een Sim Only, Deze is dit jaar in januari dan verlopen. Daarvoor had ik een twee jarig contract met toestel. 

Kunt u mij hierin misschien wat duidelijkheid ingeven? Of ik onder deze een van deze twee val? 

Reputatie 7
Badge +14

@Layla22422 Daarom vul je gegevens in en wacht even op de reactie van @Marciano van Odido   Dat is de moderator die je verder kan helpen

Reputatie 7
Badge +14

@Layla22422  Zet je 06 nummer in de instellingen van je forum account. Anders kan de moderator je abonnement niet vinden. 

@CrisTien  Heb ik nu gedaan. Dankjewel voor je hulp! 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Layla22422  ik heb antwoord van de moderator die op dit moment erg druk zijn)

Bericht:

Abonnementen tm 31 dec 2023 hebben deze mogelijkheid. Dus als ze nu gaat verlengen, dan kan ze straks niet gebruikmaken van toestel flexibiliteit. Ze kan het beste nog even doorgaan met haar huidige sim only. Ze is al buiten contract, dus zodra ze een nieuw toestel wil en een mooie actie ziet kan ze direct verlengen.  
Dus nog even wachten tot je het wel kan.

Sorry dat ik geen beter bericht voor je hebt.

Reageer