Skip to main content
Beantwoord

"Verificatie sms" naar "geblokkeerde" simkaart...


Beste,

Ik probeer in te loggen op mijn T-mobile om allereerst mijn gegevens te wijzigen van het “abonement”  dat ik zou hebben afgesloten. Helaas is dit door fraudeurs gedaan, en dus is het toestel niet in mijn bezit, de simkaart ook niet (deze heb ik via klantenservice laten blokkeren) en nu wil ik dus op mijn t-mobile om het abonenment wat binnenkort afloopt stop te zetten om van de maandelijkse kosten af te zijn van iets waar ik nog geen 1x gebruik van het kunnen maken.

Je verwacht dat zo’n my-tmobile site ‘slim’ genoeg is om te zien ‘hee, geen actieve simkaarten voor dit 06 nr. kom laten we een bevestigingscode per e-mail opsturen’  maar nee, de pagina probeert serieus een SMS te sturen naar een geblokkeerd nummer! 

Ik had dit waarschijnlijk al eerder moeten regelen maar ik denk er telkens aan buiten die stomme openingstijden van de klantenservice en gewoon een e-mailtje sturen kan ook niet (meer) dus dacht laat ik het eens hier proberen. Iemand enig idee? hoe ik dat abo in mijn t-mobile krijg zonder activatie SMS en zonder de klantenservice te moeten bellen...

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @Darkster 

Als ik het goed begrijp wil je graag je abonnement opzeggen? Als je mij een privebericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

5 reacties

bharskamp
  • is een King Poster
  • 62 reacties
  • 5 januari 2022

Goedemorgen,

 

Probeer het eens via T-mobile webcare op Twitter. @tmobile_webcare

En anders moet een van de moderators je hier even verder helpen. 

 

 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 5 januari 2022

Hi @Darkster 

Als ik het goed begrijp wil je graag je abonnement opzeggen? Als je mij een privebericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 1 reactie
  • 6 januari 2022
Hajar schreef:

 Hi @Darkster 

Als ik het goed begrijp wil je graag je abonnement opzeggen? Als je mij een privebericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.

Ok thanks, ik heeb een prive bericht gestuurd. Alvast bedankt en ik zie je reacti wel tegemoet.

 

Leon


Ik moet vandaag me simkaart nog geactiveerd hebben via email verificatie aub

 

Met vriendelijke groet ramon 't hoen


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 28 februari 2022

Hi @ramon_pascal 

Ik zie in dit topic dat je bent verder geholpen. Veel plezier met je abonnement!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen