Skip to main content

Beste Odido, 

Ik had een betaalachterstand van paar maanden die ik betaald heb, alleen is mijn vorige factuur inclusief toestel kredietkosten waardoor die nu is 480,- is dat kan ik helaas niet in een keer betalen.

Is er een mogelijkheid om dit weer te veranderen zodat ik de telefoon krediet niet vooruit hoef te betalen? al mijn facturen zijn tot december betaald en zou graag weer gewoon tot eind vd contract normale bedrag betalen van 58,-

alvast bedankt !!

hoi ​@relk64 ,

Er zal een reden zijn dat het toestel nu op de factuur staat. Is je abonnement nog wel actief? Want het is een onderdeel van het incassotraject dat als facturen te lang onbetaald blijven het abonnement éénzijdig wordt opgezegt door Odido en dan moet je de rest van het toestelkrediet inderdaad in 1 keer betalen.

Mocht het abonnement nog wel actief zijn, dan kun je voor die factuur een betaalafspraak aanvragen.

hoi ​@relk64 ,

Er zal een reden zijn dat het toestel nu op de factuur staat. Is je abonnement nog wel actief? Want het is een onderdeel van het incassotraject dat als facturen te lang onbetaald blijven het abonnement éénzijdig wordt opgezegt door Odido en dan moet je de rest van het toestelkrediet inderdaad in 1 keer betalen.

Mocht het abonnement nog wel actief zijn, dan kun je voor die factuur een betaalafspraak aanvragen.

ja dat klopt, abonnement is nog actief. Ik had inderdaad een paar maanden achterstaand wat ik in december heb betaald (dus nu geen achterstand) alleen was ik geblokkeerd omdat ik in een keer de toestelkrediet vooruit moest betalen tot eind vd contract

Vraag dan een betaalafspraak aan voor die hoge factuur. Zie die info pagina. 

Reageer