Skip to main content

Ivm het afsluiten van een hypotheek wens ik mijn Toestelkrediet af te betalen. Er staat echter dat ik eerst mijn openstaande facturen moet voldoen. Mijn factuur wordt echter iedere maand automatisch afgeschreven. Moet ik dan wachten totdat dit is gebeurd? Of moet ik deze ene keer handmatig de factuur betalen om vervolgens het Toestelkrediet af te kunnen betalen?

Hi @Djors, wat spannend dat je een huis gaat kopen! Uiteraard willen wij hierbij niet in de weg staan en vertel ik je daarom graag hoe het afbetalen van je toestelkrediet in zijn werk gaat. Hiervoor hebben we een plekje ingericht op de pagina Abonnementen en Instellingen van jouw Mijn Odido omgeving. Je vindt hier een iDEAL-knop om het overige toestelkrediet in één keer af te betalen. Zodra je dit gedaan hebt geven wij dit meteen door aan BKR. Het duurt dan vaak 2 dagen voordat het ook bij hen verwerkt is. 

Om je toestelkrediet tussentijds af te betalen is het inderdaad belangrijk dat je eerst je openstaande rekeningen betaalt. Als je niet wil wachten tot we het automatisch afschrijven, dan kan je het zelf betalen via deze pagina in jouw Mijn Odido omgeving. 

Laat je mij weten of het allemaal gelukt is? Mocht je hulp nodig hebben, dan zou ik je willen vragen om het e-mailadres in je profiel te vermelden dat gekoppeld staat aan je abonnement. Ook kan ik het telefoonnummer niet vinden dat je in je profiel hebt staan. Ik wacht je reactie in ieder geval af!


Reageer