Skip to main content
Beantwoord

Telefoon gestolen

• 4 maart 2025
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Mijn abonnement telefon was gestolen en ik was nodig om mijn sim te blokkeren en daarnaalles was geregeld, ik heb geprobeerd om een nieuw te telefoon te bestelen maar helas zijn zeggen tegen me dat ik heb nog 4 maanden om mijn contract te verlopen zelfs als ik al mijn telefoonkrediet zou betalen, kan hiemand me helpen wat moet ik doen a.u.b om een nieuw abonnement telefoon te bestelen.

Beste antwoord door Marciano van Odido

Goedemorgen Chaimae, allereerst van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je telefoon is gestolen, ik snap volkomen dat je zo snel mogelijk een nieuwe wil hebben. Ik heb meteen met je meegekeken en ik heb goed nieuws. Je kan gebruik maken van Early Renewal (vervroegd verlengen). Ik zie dat je huidige abonnement tot 12-12-2025 loopt. Normaal gesproken kan je 4 maanden van tevoren verlengen, vandaar dat mijn collega heeft gezegd dat je 4 maanden moet wachten, echter zou dit 5 maanden moeten zijn. Maar ik gok dat hij of zij de Early Renewal optie over het hoofd heeft gezien. Alles wat je moet weten lees je in dit Early Renewal topic. Maar ik zet de belangrijkste dingen alvast op een rijtje:

• Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.

Je nieuwe telefoon ontvang je direct als deze op voorraad is. Heb je er al 1 op het oog? Een Early Renewal kan alleen telefonisch besteld worden, dus niet via Mijn Odido of via mij. Bel snel met mijn collega's op 0800-0092 en geef aan dat je van een Early Renewal gebruik wil maken. Mijn collega's helpen je dan graag aan een mooi abonnement dat bij jou past. Laat je het me weten of alles is gelukt? 😊

Bekijk origineel

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Chaimae, allereerst van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je telefoon is gestolen, ik snap volkomen dat je zo snel mogelijk een nieuwe wil hebben. Ik heb meteen met je meegekeken en ik heb goed nieuws. Je kan gebruik maken van Early Renewal (vervroegd verlengen). Ik zie dat je huidige abonnement tot 12-12-2025 loopt. Normaal gesproken kan je 4 maanden van tevoren verlengen, vandaar dat mijn collega heeft gezegd dat je 4 maanden moet wachten, echter zou dit 5 maanden moeten zijn. Maar ik gok dat hij of zij de Early Renewal optie over het hoofd heeft gezien. Alles wat je moet weten lees je in dit Early Renewal topic. Maar ik zet de belangrijkste dingen alvast op een rijtje:

• Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.

Je nieuwe telefoon ontvang je direct als deze op voorraad is. Heb je er al 1 op het oog? Een Early Renewal kan alleen telefonisch besteld worden, dus niet via Mijn Odido of via mij. Bel snel met mijn collega's op 0800-0092 en geef aan dat je van een Early Renewal gebruik wil maken. Mijn collega's helpen je dan graag aan een mooi abonnement dat bij jou past. Laat je het me weten of alles is gelukt? 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen