Skip to main content

Gister is mijn abonnement bij Odido ingegaan en vandaag wil ik m’n simkaart vervangen. Nu zit mijn simkaart in mijn telefoon en geeft mijn telefoon aan geen simkaart te hebben.

ik kan niet bellen mijn vorige abonnement is sinds gister gestopt en naast die chatbot die je geen steek verder helpt kan ik geen contact met iemand krijgen omdat alles via de chat moet aangezien ik niet kan bellen.

Ik zou het fijn vinden mocht ik door deze weg wel geholpen worden

Hallo @Vraag. 

Misschien is je simkaart nog niet geactiveerd, als je even langs een Odido winkel kan gaan dan kunnen ze de simkaart direct voor je activeren.


Hallo @Waqqas 
Ik ben momenteel niet mobiel om naar een winkel te gaan vandaar mijn vraag via hier..

toch bedankt voor het meedenken! 


Goedemorgen, welkom bij Odido en hier op de Community! Voeg snel je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN toe aan je profiel. Dan kijk ik graag met je mee voor je simkaartactivatie! 😄


Reageer