Beantwoord

Simkaart kwijt in buitenland

  • 6 January 2024
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Beste, ik ben op reis en ben mijn Sim kaart kwijt geraakt. Ik zat bij tele2 maar om een nieuwe Sim kaart aan te vragen bij Odido moet ik dit doen via de app of inloggen, echter heb ik daarvoor tweestapsverificatie nodig met een sms naar mijn nummer….. waar ik dus geen toegang meer toe heb. 😅

Ik zit momenteel in het buitenland met enkel een simkaart met data waardoor ik niet naar de klantenservice kan bellen voor de aanvraag van een nieuwe simkaart. 

Hoop via deze weg alsnog in contact te komen! Kunnen jullie mij aub helpen aan een nieuwe simkaart? 

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 8 January 2024, 14:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Patty, allereerst van harte welkom op de Community en tof dat je in het buitenland zit. Ik hoop voor een leuke reden! Minder dat je je simkaart kwijt bent. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan blokkeer ik direct je simkaart. Om een nieuwe simkaart te besellen moet ik nog wat extra controles doen. Deze bestaan uit een paar vragen. Ik mag je simkaart dan alleen naar je adres in Nederland sturen. Ben je nog lang op reis en kan iemand de simkaart naar je doorsturen? Anders kan je altijd een van onze shops binnen lopen als je weer in Nederland bent. Dan loop je direct met een nieuwe simkaar weer naar buiten.

Ik zie je berichtje in ieder geval graag tegemoet! 😄

Reageer