Skip to main content
Beantwoord

Simkaart besteld, niet ontvangen

  • 10 januari 2024
  • 4 reacties
  • 256 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

Ik heb inmiddels al een dag of 10 geleden een nieuwe simkaart besteld. Ik heb dus ook al zo lang geen internet en ik kan niet bellen.

Ik kan dus ook niet bellen met de klantenservice.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hallo @paula65, welkom op onze Community, ik help je graag verder! Wanneer en op wat voor manier had je de simkaart besteld? Deze kun je atlijd binnen 3 werkdagen op het bij ons bekende adres verwachten. Houd er rekening mee dat het soms ietsje langer kan duren, omdat er vertraging zit bij PostNL. Zou je het bij hen kunnen navragen? Als de simkaart is besteld, wordt deze altijd dezelfde dag of de volgende dag verstuurd naar onze koerier PostNL. 

Mocht je een snellere optie willen, kun je ook altijd langsgaan in één van onze winkels: https://www.odido.nl/winkels, waar mijn collega's je direct kunnen helpen met het activeren en koppelen van een nieuwe simkaart! 

Groetjes, 

Pharwin

Bekijk origineel

4 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3773 reacties
  • Antwoord
  • 10 januari 2024

Hallo @paula65, welkom op onze Community, ik help je graag verder! Wanneer en op wat voor manier had je de simkaart besteld? Deze kun je atlijd binnen 3 werkdagen op het bij ons bekende adres verwachten. Houd er rekening mee dat het soms ietsje langer kan duren, omdat er vertraging zit bij PostNL. Zou je het bij hen kunnen navragen? Als de simkaart is besteld, wordt deze altijd dezelfde dag of de volgende dag verstuurd naar onze koerier PostNL. 

Mocht je een snellere optie willen, kun je ook altijd langsgaan in één van onze winkels: https://www.odido.nl/winkels, waar mijn collega's je direct kunnen helpen met het activeren en koppelen van een nieuwe simkaart! 

Groetjes, 

Pharwin


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 10 januari 2024

Ik heb hem 30 december via mijn odido bestelt.

Bij postnl is daarover niks bekend.

Ik heb een bevestiging via de mail ontvangen.

 

Groet, paula


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@paula65 dan is er vermoedelijk iets niet goed gegaan met de bezorging. Ik zou een nieuwe voor je kunnen bestellen of je kunt even langsgaan in één van onze winkels, waar je direct een nieuwe simkaart kunt aanvragen. Mijn collega's helpen je dan ook met het koppelen en activeren van de simkaart. Dat lijkt me een snellere en betere optie, voor het geval weer mis gaat. Zou je dat willen en lukt het om even langs te gaan? Of heb je liever dat ik er één voor je bestel? 

Ik verneem het graag van je!

Groetjes, 

Pharwin


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 10 januari 2024

Ik zie dat er ook een odidovestiging in nieuwegein is, daar ga ik morgen wel langs. Bedankt


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen