Hallo,
Ik heb inmiddels al een dag of 10 geleden een nieuwe simkaart besteld. Ik heb dus ook al zo lang geen internet en ik kan niet bellen.
Ik kan dus ook niet bellen met de klantenservice.
Hallo,
Ik heb inmiddels al een dag of 10 geleden een nieuwe simkaart besteld. Ik heb dus ook al zo lang geen internet en ik kan niet bellen.
Ik kan dus ook niet bellen met de klantenservice.
Hallo
Mocht je een snellere optie willen, kun je ook altijd langsgaan in één van onze winkels: https://www.odido.nl/winkels, waar mijn collega's je direct kunnen helpen met het activeren en koppelen van een nieuwe simkaart!
Groetjes,
Pharwin
Ik heb hem 30 december via mijn odido bestelt.
Bij postnl is daarover niks bekend.
Ik heb een bevestiging via de mail ontvangen.
Groet, paula
Ik verneem het graag van je!
Groetjes,
Pharwin
Ik zie dat er ook een odidovestiging in nieuwegein is, daar ga ik morgen wel langs. Bedankt
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.