Vandaag ontving ik de SIM voor mijn nieuwe abonnement (ook nieuw nummer).
Ik was in de veronderstelling dat er in mijn telefoon twee SIM kaartjes kunnen, dat blijkt dus niet zo te zijn. Er kan echter maar 1 SIM in en er kunnen eSIMs bij geplaatst worden.
Via “Mijn account” en dan “ … “ en dan “Simkaart, telefoon en smartwatch” staat er onderaan bij “Simkaart bestellen”:
Bestel een eSIM. Er zijn geen producten beschikbaar.
Graag wil ik dus mijn SIM omzetten naar eSIM, hoe doe ik dat?
Beste antwoord door Boogaard
Pharwin van Odido schreef:
@Boogaard Het klopt dat het momenteel niet mogelijk is om zelf een eSIM te bestellen, maar dat kunnen wij alsnog voor je in orde maken! Dit heeft te maken met onderhoudswerkzaamheden en die zijn momenteel nog steeds aan de gang. E-sim bestellingen zijn nog niet mogelijk, het activeren van simkaarten is nu wel mogelijk via Mijn Odido. Is het inmiddels gelukt of had je nog hulp hierbij nodig? Laat het maar gerust weten! 😄
Ik heb gebeld met klantenservice en i.t.t. gisteren kreeg ik dit keer een vriendelijke en uiterst behulpzame meneer aan de lijn die het direct regelde. Ik heb dus nu eSIM 👍😀
Ik heb klantenservice gebeld (0800-0092). Binnen 1 minuut had ik de eSIM. Je moet die dmv een sms op jouw fysieke sim, laat die nog even in jouw toestel dus!;)
@Boogaard Het klopt dat het momenteel niet mogelijk is om zelf een eSIM te bestellen, maar dat kunnen wij alsnog voor je in orde maken! Dit heeft te maken met onderhoudswerkzaamheden en die zijn momenteel nog steeds aan de gang. E-sim bestellingen zijn nog niet mogelijk, het activeren van simkaarten is nu wel mogelijk via Mijn Odido. Is het inmiddels gelukt of had je nog hulp hierbij nodig? Laat het maar gerust weten! 😄
@Boogaard Het klopt dat het momenteel niet mogelijk is om zelf een eSIM te bestellen, maar dat kunnen wij alsnog voor je in orde maken! Dit heeft te maken met onderhoudswerkzaamheden en die zijn momenteel nog steeds aan de gang. E-sim bestellingen zijn nog niet mogelijk, het activeren van simkaarten is nu wel mogelijk via Mijn Odido. Is het inmiddels gelukt of had je nog hulp hierbij nodig? Laat het maar gerust weten! 😄
Ik heb gebeld met klantenservice en i.t.t. gisteren kreeg ik dit keer een vriendelijke en uiterst behulpzame meneer aan de lijn die het direct regelde. Ik heb dus nu eSIM 👍😀
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.