Skip to main content
Beantwoord

SIM abonnement toevoegen error "abonnement is al gekoppeld aan een andere gebruiker"

  • 17 november 2021
  • 2 reacties
  • 356 Bekeken

Sinds mijn contract overname, kan ik in de t mobile app op android, niet mijn abonnement toevoegen omdat ik deze error krijg "abonnement is al gekoppeld aan een andere gebruiker". Ik heb al contact opgenomen met t mobile chat service maar deze hebben het probleem niet opgelost. 

 

Ik wil graag mijn abonnement toevoegen zodat ik mijn data kan zien.

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @noahb 

Ik wil graag met je meekijken naar de oorzaak. Als je mij een privebericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN dan kan ik controleren waar het mis gaat. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur een bericht. 

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

2 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7974 reacties
  • 17 november 2021

Goedenavond @noahb  Welkom in de Community. Ik neem aan dat je al alles hebt geprobeerd?

Volgens mij moet die andere gebruiken eerst zijn account opzeggen? 
Maar omdat ik het verder ook niet weet zal ik de moderators vragen je te helpen.

Je moet wel even geduld hebben ze genieten nu van hun vrije avond.

Groetjes 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 18 november 2021

Hi @noahb 

Ik wil graag met je meekijken naar de oorzaak. Als je mij een privebericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN dan kan ik controleren waar het mis gaat. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur een bericht. 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen