Skip to main content

Sinds mijn contract overname, kan ik in de t mobile app op android, niet mijn abonnement toevoegen omdat ik deze error krijg "abonnement is al gekoppeld aan een andere gebruiker". Ik heb al contact opgenomen met t mobile chat service maar deze hebben het probleem niet opgelost. 

 

Ik wil graag mijn abonnement toevoegen zodat ik mijn data kan zien.

Goedenavond @noahb  Welkom in de Community. Ik neem aan dat je al alles hebt geprobeerd?

Volgens mij moet die andere gebruiken eerst zijn account opzeggen? 
Maar omdat ik het verder ook niet weet zal ik de moderators vragen je te helpen.

Je moet wel even geduld hebben ze genieten nu van hun vrije avond.

Groetjes 


Hi @noahb 

Ik wil graag met je meekijken naar de oorzaak. Als je mij een privebericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN dan kan ik controleren waar het mis gaat. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur een bericht.