Skip to main content
Beantwoord

Samen unlimited

Hoi,

ik mag eind van de maand verlengen. Nu zat in te kijken om samen met mijn vriend een samen unlimited account aan te maken. 

nu zag ik dat ik via de samen unlimited met nummer behoud wel al een nieuw abonnement kan afsluiten. Terwijl als ik hem onder mijn naam wil verlengen moet ik wachten tot 26 april. 

klopt dit? Kan ik dus nu al een nieuw abonnement afsluiten met samen unlimited of moet ik echt wachten tot 26 april? 

Beste antwoord door Waqqas

@Esmee.wiersma 

Als je nu al een samen unlimited abonnement kan afsluiten dan kan je dat nu alvast doen.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20678 reacties
  • 1 april 2025

Hallo ​@Esmee.wiersma 

Er is altijd 1 hoofd abonnement waarvoor je de volledige prijs betaalt en in je Odido account kan je een samen unlimited abonnement voor je vriend afsluiten voor €20.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 april 2025

Okee dat begrijp ik, maar kan dat nu al als ik nummerbehoud wil hebben of moet ik dan wachten tot ik kan verlengen 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20678 reacties
  • Antwoord
  • 1 april 2025

@Esmee.wiersma 

Als je nu al een samen unlimited abonnement kan afsluiten dan kan je dat nu alvast doen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen