PrePaid Voordeelbundel SMS Activatie, Aanvraag wordt niet herkend

  • 15 October 2023
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

Reputatie 1
  • is een King Poster
  • 38 reacties

Ha @Hajar van Odido, of een andere dienstdoende moderator van deze Community;

iPhone 8 Plus / Modelnr. MQ8M2TU/A / iOS 16.7.1 / Netwerk: T-Mobile NL / Aanbieder: T-Mobile NL 54.0.1 / Fysieke SIM: T-Mobile NL

Een familielid uit het buitenland, wou recent een PrePaid bundel activeren middels SMS, echter werkte dit niet zoals staat aangegeven, op de nieuwe Odido website. 
 

Bij het versturen van VOORDEELBUNDEL L (of S, M en XL) naar het nummer, 4000 komt er een autoreply terug aan Odido zijn kant met: Hallo, we herkennen je verzoek niet. Controleer je codewoord en probeer het opnieuw. Tot gauw, Odido

Er lijkt dus iets mis te zijn met het codewoord. Kan dit aangepast worden op jullie website? Gelet op de berichtgeving van Hajar, op deze Community, lijkt het me dat het codewoord verkeerd staat aangeschreven op jullie website. Het codewoord in de berichtgeving van Hajar werkt namelijk wel! 
 

Hopende jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Marciano van Odido 6 maanden geleden

Hi ACM, bedankt voor je duidelijke beschrijving en screenshot! Lekker duidelijk, daar houd ik van, en wat top dat je je familielid in het buitenland hiermee helpt. Ik heb direct navraag gedaan bij mijn collega's over hoe dit kan. Op dit moment kan ik het nog niet zeker zeggen, maar wellicht dat de nieuwe 'Voordeelbundel’ codes alleen werken voor nieuwe Odido Hello-abonnementen en de 'Combi’ codes werken voor oud T-Mobile GO abonnementen. Zodra ik een reactie heb, laat ik het je uiteraard weten en mocht er informatie aangepast moeten worden op de website dan gaan we daarvoor natuurlijk ook aan de slag! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi ACM, bedankt voor je duidelijke beschrijving en screenshot! Lekker duidelijk, daar houd ik van, en wat top dat je je familielid in het buitenland hiermee helpt. Ik heb direct navraag gedaan bij mijn collega's over hoe dit kan. Op dit moment kan ik het nog niet zeker zeggen, maar wellicht dat de nieuwe 'Voordeelbundel’ codes alleen werken voor nieuwe Odido Hello-abonnementen en de 'Combi’ codes werken voor oud T-Mobile GO abonnementen. Zodra ik een reactie heb, laat ik het je uiteraard weten en mocht er informatie aangepast moeten worden op de website dan gaan we daarvoor natuurlijk ook aan de slag! 😄

Reageer