Wil jij ook gebruik maken van PrePaid? Je kunt gemakkelijk opwaarderen, je kiest de bundels die bij je passen én daarnaast heb je na elke opwaardering altijd prijs met PrePaid Surprise.
Ben je op zoek naar informatie over PrePaid opwaarderen, PrePaid bundels of PrePaid Surprise? In dit artikel kun je alle informatie vinden over PrePaid.
T-Mobile PrePaid
Bij T-Mobile kun je kiezen voor drie verschillende simkaartjes.
T-Mobile PrePaid. Prijs: € 9,95 Inclusief: € 5,- Beltegoed plus € 5,- Beltegoed cadeau na registratie via My T-Mobile
T-Mobile PrePaid Kids. Prijs: € 12,50 Inclusief: € 5,- Beltegoed plus € 5,- Beltegoed cadeau na registratie via My T-Mobile, 1 maand Altijd Online bundel t.w.v. € 7,50
Gratis PrePaid Sim. Prijs: € 0,00 Inclusief: Wordt actief na het doen van 1e opwaardering, €5,- Beltegoed cadeau na registratie via My T-Mobile
Met T-Mobile PrePaid heb je een simkaart op het standaard tariefplan. Iedere keer als je opwaardeert kun je meespelen met PrePaid Surprise. Betaal voor wat je verbruikt of kies een bundel die bij jou past:
Combibundels: S, M, L of XL
Unlimited Internet bundels: Unlimited Data Vandaag of Unlimited Data Weekend
Unitbundel: Unit S
Altijd Online Kids: Altijd Online
Internet bundel: Internet S
Wat zijn de PrePaid tarieven?
PrePaid Tarieven Bij T-Mobile PrePaid betaal je voor je verbruik. De tarieven zijn:
Internet € 0,10 per MB Bellen € 0,20 per minuut Sms € 0,15 per sms
Deze tarieven gelden voor internetten, bellen en sms'en binnen Nederland én de EU, servicenummers uitgesloten.
Welke bundels kan ik aanschaffen?
Met PrePaid kun je kiezen voor een Combi bundel, Unlimited internetbundel, Unit bundel, Internetbundel of Altijd Online Kids bundel. Hieronder vind je per bundel een uitgebreidere toelichting:
Combi bundels Dit zijn maandelijkse bundels waarbij je een vaste combinatie van data en min/sms afneemt. De bundel herhaalt zich maandelijks.
Unlimited Internet bundels
Unit bundel Met een Unit bundel neem je een vast aantal units af en kies je zelf hoe je die opmaakt aan internetten, bellen en sms'en. De bundel is maandelijks opzegbaar.
Altijd Online bundel Deze bundel is te combineren met het PrePaid Kids prijsplan.
Kleine data bundel
Hoe werkt betalen per MB?
Als je kiest voor Betalen per MB, dan verbruik je gewoon data direct vanuit jouw beltegoed. Als jouw beltegoed op is, stopt jouw internet. Je moet bewust kiezen voor Betalen per MB zodat datagebruik niet ongemerkt uit jouw tegoed gaat snoepen zonder dat je dat wilt of als jouw internetbundel op. Bij het activeren van Betalen per MB wordt er automatisch € 1,- beltegoed gereserveerd om er zeker van te zijn dat je genoeg beltegoed hebt om het gebruik te betalen.
Goed om te weten:
Wanneer je al een internetbundel hebt (Combi/Internet/Unit/Compensatie), dan kan je niet kiezen voor Betalen per MB.
Wanneer je gebruikt maakt van Betalen per MB, kan je altijd een internetbundel kopen, maar je kan Betalen per MB niet uitzetten.
De keuze voor Betalen per MB geldt voor 1 GB verbruik en/of 365 dagen.
Wat is PrePaid Surprise?
Als je gebruikmaakt van T-Mobile PrePaid, krijg je bij iedere opwaardering een speelcode. Speel het spel en kies meteen je prijs: extra gratis MB's, belminuten of sms'jes, en misschien wel een hoofdprijs! Meld je aan voor een My Surprise account zodat je niet meer iedere keer je gegevens in hoeft te vullen. Je kunt sneller je speelcodes gebruiken en houd zo alles bij de hand. Ook krijg je toegang tot missies voor extra speelcodes
Wanneer ontvang ik mijn PrePaid Surprise speelcode, en wat kan ik doen als deze niet werkt?
Binnen een half uur nadat je opgewaardeerd hebt, ontvang je per sms je speelcode. Het kan soms wat langer duren, maar meestal niet langer dan twee uur. Je speelcode is nog 7 dagen geldig nadat je deze hebt ontvangen. Duurt het toch langer voordat je je code ontvangt? Dan kunnen daar verschillende redenen voor zijn:
Je hebt ons laten weten dat je geen commerciële sms'jes wilt ontvangen. Je kunt dat via My T-Mobile zelf weer aanzetten. Je hebt je afgemeld voor PrePaid Surprise.Om je weer aan te melden hoef je alleen maar een My Surprise account aan te maken. Gelden bovenstaande gevallen niet? Kijk dan in je My Surprise account naar je overzicht, daar staan al je codes weergegeven.
In dit topic kun je meer lezen over PrePaid Surprise.
Heb je nog meer vragen over PrePaid? Stel ze dan gerust in dit topic en dan helpen we je zo snel mogelijk verder!
Bladzijde 1 / 1
Ik heb bij mijn prepaid toestel een Combi XL gekocht met data en sms omdat ik de Google maps wilde gebruiken. Echter na 2 dagen kreeg is een sms de minuten/sms van je herhalende bundel zijn op. Ik heb geen enkele sms verstuurt alleen de data gebruikt voor Google maps. Ik kom ook niet verder in mijn T-mobile. Wat heb ik “niet goed” begrepen? Weet iemand het?
Hi @Marianne100
Met een Combi XL bundel heb je 4GB +1GB datategoed per maand om op te maken. Als je tegoed op is dan onyvangt je een sms. Ik wil graag met je meekijken en controleren of dat ook in jouw geval zo is. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres? Dan kijk ik graag mee.
Beste Hajar, Klinkt misschien vreemd maar hoe stuur ik een privebericht?
@Marianne100 Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur een privebericht. Ik zie je bericht graag tegemoet.
@Hajar Als ik op je naam klik zie ik je profiel en allerlei badges maar geen optie privebericht.
@Hajar Als ik op je naam klik zie ik je profiel en allerlei badges maar geen optie privebericht.
Ook wel direct bereikbaar via deze link Stuur bericht
Hi @Marianne100
Ben je wel ingelogd? Zou je anders je cache kunnen legen? Ik stuur je zelf wel een bericht en dan kun je mij je gegevens sturen.
Waarom kan ik me niet aanmelden bij Prepaid surprise?
Mijn prepaid nummer is geen geldig nummer?
Hoi @Boekel1975, gebruik je wel het juiste nummer? Krijg je de melding te zien dat het geen Pre-Paid nummer is? Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer en je geboortedatum ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee!
Groetjes,
Pharwin
Ik heb prepaid van t mobile en ik kreeg een bericht dat ik extra tegoed kreeg als ik met 10 euro of meer op waardeerde ik heb dat gedaan en toen kreeg ik nog een bericht dat het maar 7 dagen geldig is en dat stond in dat eerste bericht weten jullie hier iets van ?
De 'cadeautjes ' bij prepaid opwaarderingen kennen inderdaad een andere geldigheid dan je normale tegeoed. Omdat er zoveel van dit soort acties zijn is goed dat om de sms'jes te lezen waarin dit wordt gecommuniceerd.
De 'cadeautjes ' bij prepaid opwaarderingen kennen inderdaad een andere geldigheid dan je normale tegeoed. Omdat er zoveel van dit soort acties zijn is goed dat om de sms'jes te lezen waarin dit wordt gecommuniceerd.
het was een actie van een sms'je maar er stond niks over geldig heids duur wel dat het aleen in nederland te gebruiken was
dit was het bericht "We missen jou.. je hebt al een tijdje niet meer opgewaardeerd. Waardeer nu op met 10 euro of meer en ontvang GRATIS 3 euro NL-tegoed! Waardeer direct op via t-mobile.nl/opwaarderen Dit aanbod is 5 dagen geldig. Groeten, T-Mobile Afmelden? Sms AFMELDEN naar 1616”
Hallo @ChrisDo
Wist je ook dat je 5 euro beltegoed kan krijgen door REGISTREREN te sms'en naar 1616, of had je dat al gedaan?
Hallo @ChrisDo
Wist je ook dat je 5 euro beltegoed kan krijgen door REGISTREREN te sms'en naar 1616, of had je dat al gedaan?
ik weet niet of ik dat had gedaan maar het zou kunnen van wel om dat er al wel iets van geld op stond toen ik de sim kaart kreeg dit was de eerste keer opwaarderen
In juli 2019 heb ik mijn T-Mobile PrePaid Kids simkaart gekocht. Volgens de tarieven van T-Mobile prepaid betaal je €0,10 per MB aan dataverbruik. (Bellen is €0,20 per minuut en een SMS kost €0,15) Bij dit tarief staat verder: “Het gebruik van internet in Nederland wordt per sessie vastgesteld en naar boven afgerond op 200 KB of een veelvoud daarvan.”
Ook nu worden nog dezelfde tarieven gehanteerd. Zie:
Nu ligt het voor de hand te denken dat het afrekenen van de verbruikte internetdata op dezelfde manier verloopt als bij de belminuten en SMS’jes. Maar dat gaat toch wat lastiger. Je moet nml. eerst een bundel kopen om te kunnen internetten. Dat blijkt nml. uit de informatie die Hajar boven in deze thread geeft onder de kop “Hoe werkt betalen per MB?”: ”Je moet bewust kiezen voor Betalen per MB zodat datagebruik niet ongemerkt uit jouw tegoed gaat snoepen zonder dat je dat wilt of als jouw internetbundel op. Bij het activeren van Betalen per MB wordt er automatisch € 1,- beltegoed gereserveerd om er zeker van te zijn dat je genoeg beltegoed hebt om het gebruik te betalen.” Volgens mij is het echter €2,-. Op zich maakt het weinig uit of het nu 1 of 2 Euro is wanneer je maar in de bundel “Betalen per MB” blijft.
Het vervelende van deze extra stap, voordat je internet kunt gebruiken, is echter dat wanneer je overstapt op een andere bundel b.v. Unlimited Data voor 1 dag à €2,95 dat je daarna weer opnieuw een “Betalen per MB” bundel moet nemen waar dan opnieuw 1 of 2 Euro voor wordt gereserveerd, want wanneer je een nieuwe bundel neemt, dan verdwijnt de oude uit je T-Mobile account. Dit geldt ook wanneer je meedoet aan een prepaid surprise actie waarbij je b.v. voor een data bundel van 300MB (duur 7 dagen) kunt kiezen. Na 7 dagen is je oude “Betalen per MB” bundel die tot maximaal een jaar (of 1GB) mee kan foetsie! De geadverteerde optie “Betalen per MB” lijkt aantrekkelijk wanneer je weinig data gebruikt, maar na deze negatieve ervaringen blijft er weinig aantrekkelijks aan. Waarom kiest T-Mobile er niet voor het datagebruik eenvoudig direct te debiteren van het beltegoed? De meeste smartphones kunnen het datagebruik immers zelf bijhouden. Het door T-Mobile gekozen systeem van debiteren is achterhaald en levert ongemak bij het wisselen van bundels.
In juli 2019 heb ik mijn T-Mobile PrePaid Kids simkaart gekocht. Volgens de tarieven van T-Mobile prepaid betaal je €0,10 per MB aan dataverbruik. (Bellen is €0,20 per minuut en een SMS kost €0,15) Bij dit tarief staat verder: “Het gebruik van internet in Nederland wordt per sessie vastgesteld en naar boven afgerond op 200 KB of een veelvoud daarvan.”
Ook nu worden nog dezelfde tarieven gehanteerd. Zie:
Nu ligt het voor de hand te denken dat het afrekenen van de verbruikte internetdata op dezelfde manier verloopt als bij de belminuten en SMS’jes. Maar dat gaat toch wat lastiger. Je moet nml. eerst een bundel kopen om te kunnen internetten. Dat blijkt nml. uit de informatie die Hajar boven in deze thread geeft onder de kop “Hoe werkt betalen per MB?”: ”Je moet bewust kiezen voor Betalen per MB zodat datagebruik niet ongemerkt uit jouw tegoed gaat snoepen zonder dat je dat wilt of als jouw internetbundel op. Bij het activeren van Betalen per MB wordt er automatisch € 1,- beltegoed gereserveerd om er zeker van te zijn dat je genoeg beltegoed hebt om het gebruik te betalen.” Volgens mij is het echter €2,-. Op zich maakt het weinig uit of het nu 1 of 2 Euro is wanneer je maar in de bundel “Betalen per MB” blijft.
Het vervelende van deze extra stap, voordat je internet kunt gebruiken, is echter dat wanneer je overstapt op een andere bundel b.v. Unlimited Data voor 1 dag à €2,95 dat je daarna weer opnieuw een “Betalen per MB” bundel moet nemen waar dan opnieuw 1 of 2 Euro voor wordt gereserveerd, want wanneer je een nieuwe bundel neemt, dan verdwijnt de oude uit je T-Mobile account. Dit geldt ook wanneer je meedoet aan een prepaid surprise actie waarbij je b.v. voor een data bundel van 300MB (duur 7 dagen) kunt kiezen. Na 7 dagen is je oude “Betalen per MB” bundel die tot maximaal een jaar (of 1GB) mee kan foetsie! De geadverteerde optie “Betalen per MB” lijkt aantrekkelijk wanneer je weinig data gebruikt, maar na deze negatieve ervaringen blijft er weinig aantrekkelijks aan. Waarom kiest T-Mobile er niet voor het datagebruik eenvoudig direct te debiteren van het beltegoed? De meeste smartphones kunnen het datagebruik immers zelf bijhouden. Het door T-Mobile gekozen systeem van debiteren is achterhaald en levert ongemak bij het wisselen van bundels.
Hierop aanhakend:
Ik heb voor mijn dochter een prepaid-sim gekocht. Bij registratie hiervan krijgt ze 5 Euro extra. Bij de eerstvolgende opwaardering krijgt ze 1gb data cadeau (1 maand geldig), heb ik begrepen.
Maar ik heb voor haar de bundel Betalen per MB aangezet, eigenlijk alleen om haar locatie te kunnen volgen. Ze belt of smst niet en gaat verder alleen via wifi het internet op.
Begrijp ik nu goed, dat als ze inderdaad opwaardeert en die GB data krijgt, ze dan óók tóch haar prepaidtegoed aanspreekt? Want dan heb je natuurlijk niets aan die gratis data!
De combinatie van (gratis) bundels en betalen per MB is niet handig. Als het alleen om locatie gaat, beetje data, laat dan betalen per MB aanstaan. Voor dit laatste wordt een reservering van het tegoed (1-2 euro) geladen waardoor het data kanaal open gaat. Zodra dit bedrag bijna op is zal de volgende reservering worden afgetrokken. Als je dit in een mobiel toestel gebruikt moet je rekening houden dat zelfs met alleen een locatie app er toch ook andere data door de telefoon verzonden kan worden. Of dat ze “per ongeluk”toch een keer whatsapp/facebook etc. installeert welke ook buiten de wifi data verbruikt. Betalen per Mb is toch 1 euro per 10 Mb. Bij het downloaden van wat whatsapp foto's of een video is dat zo op..
Ik had je reactie gemist, maar zit nog steeds met vragen.
We hebben zoveel mogelijk achtergrond data uitgezet, alleen google play services is niet uit te zetten. Toch vliegt het beltegoed weg (ruim 5 euro in een maand). Ik heb alles gecheckt: er is niet gebeld of geSMSt, en er is alleen achtergrond data verbruikt.
Op deze manier kan ik nog beter maandelijks een s bundel kopen, dan heb ik voor minder dan ik nu gebruik, 300 mb.
Maar ben ik dan van Betalen per mb af? Ik las in een topic van 2 jaar geleden dat een andere bundel aanzetten de enige manier is om van Betalen per mb af te komen, klopt dat?
Wil jij ook gebruik maken van PrePaid? Je kunt gemakkelijk opwaarderen, je kiest de bundels die bij je passen én daarnaast heb je na elke opwaardering altijd prijs met PrePaid Surprise.
Ben je op zoek naar informatie over PrePaid opwaarderen, PrePaid bundels of PrePaid Surprise? In dit artikel kun je alle informatie vinden over PrePaid.
T-Mobile PrePaid
Bij T-Mobile kun je kiezen voor drie verschillende simkaartjes.
T-Mobile PrePaid. Prijs: € 9,95 Inclusief: € 5,- Beltegoed plus € 5,- Beltegoed cadeau na registratie via My T-Mobile
T-Mobile PrePaid Kids. Prijs: € 12,50 Inclusief: € 5,- Beltegoed plus € 5,- Beltegoed cadeau na registratie via My T-Mobile, 1 maand Altijd Online bundel t.w.v. € 7,50
Gratis PrePaid Sim. Prijs: € 0,00 Inclusief: Wordt actief na het doen van 1e opwaardering, €5,- Beltegoed cadeau na registratie via My T-Mobile
Met T-Mobile PrePaid heb je een simkaart op het standaard tariefplan. Iedere keer als je opwaardeert kun je meespelen met PrePaid Surprise. Betaal voor wat je verbruikt of kies een bundel die bij jou past:
Combibundels: S, M, L of XL
Unlimited Internet bundels: Unlimited Data Vandaag of Unlimited Data Weekend
Unitbundel: Unit S
Altijd Online Kids: Altijd Online
Internet bundel: Internet S
Wat zijn de PrePaid tarieven?
PrePaid Tarieven Bij T-Mobile PrePaid betaal je voor je verbruik. De tarieven zijn:
Internet € 0,10 per MB Bellen € 0,20 per minuut Sms € 0,15 per sms
Deze tarieven gelden voor internetten, bellen en sms'en binnen Nederland én de EU, servicenummers uitgesloten.
Welke bundels kan ik aanschaffen?
Met PrePaid kun je kiezen voor een Combi bundel, Unlimited internetbundel, Unit bundel, Internetbundel of Altijd Online Kids bundel. Hieronder vind je per bundel een uitgebreidere toelichting:
Combi bundels Dit zijn maandelijkse bundels waarbij je een vaste combinatie van data en min/sms afneemt. De bundel herhaalt zich maandelijks.
Unlimited Internet bundels
Unit bundel Met een Unit bundel neem je een vast aantal units af en kies je zelf hoe je die opmaakt aan internetten, bellen en sms'en. De bundel is maandelijks opzegbaar.
Altijd Online bundel Deze bundel is te combineren met het PrePaid Kids prijsplan.
Kleine data bundel
Hoe werkt betalen per MB?
Als je kiest voor Betalen per MB, dan verbruik je gewoon data direct vanuit jouw beltegoed. Als jouw beltegoed op is, stopt jouw internet. Je moet bewust kiezen voor Betalen per MB zodat datagebruik niet ongemerkt uit jouw tegoed gaat snoepen zonder dat je dat wilt of als jouw internetbundel op. Bij het activeren van Betalen per MB wordt er automatisch € 1,- beltegoed gereserveerd om er zeker van te zijn dat je genoeg beltegoed hebt om het gebruik te betalen.
Goed om te weten:
Wanneer je al een internetbundel hebt (Combi/Internet/Unit/Compensatie), dan kan je niet kiezen voor Betalen per MB.
Wanneer je gebruikt maakt van Betalen per MB, kan je altijd een internetbundel kopen, maar je kan Betalen per MB niet uitzetten.
De keuze voor Betalen per MB geldt voor 1 GB verbruik en/of 365 dagen.
Wat is PrePaid Surprise?
Als je gebruikmaakt van T-Mobile PrePaid, krijg je bij iedere opwaardering een speelcode. Speel het spel en kies meteen je prijs: extra gratis MB's, belminuten of sms'jes, en misschien wel een hoofdprijs! Meld je aan voor een My Surprise account zodat je niet meer iedere keer je gegevens in hoeft te vullen. Je kunt sneller je speelcodes gebruiken en houd zo alles bij de hand. Ook krijg je toegang tot missies voor extra speelcodes
Wanneer ontvang ik mijn PrePaid Surprise speelcode, en wat kan ik doen als deze niet werkt?
Binnen een half uur nadat je opgewaardeerd hebt, ontvang je per sms je speelcode. Het kan soms wat langer duren, maar meestal niet langer dan twee uur. Je speelcode is nog 7 dagen geldig nadat je deze hebt ontvangen. Duurt het toch langer voordat je je code ontvangt? Dan kunnen daar verschillende redenen voor zijn:
Je hebt ons laten weten dat je geen commerciële sms'jes wilt ontvangen. Je kunt dat via My T-Mobile zelf weer aanzetten. Je hebt je afgemeld voor PrePaid Surprise.Om je weer aan te melden hoef je alleen maar een My Surprise account aan te maken. Gelden bovenstaande gevallen niet? Kijk dan in je My Surprise account naar je overzicht, daar staan al je codes weergegeven.
In dit topic kun je meer lezen over PrePaid Surprise.
Heb je nog meer vragen over PrePaid? Stel ze dan gerust in dit topic en dan helpen we je zo snel mogelijk verder!
Naar mijn ervaring klopt dit niet!
Wanneer je al een internetbundel hebt (Combi/Internet/Unit/Compensatie), dan kan je niet kiezen voor Betalen per MB.
Klopt, maar geldt ook voor dag, weekend, of gewonnen data-bundels...
Wanneer je gebruikt maakt van Betalen per MB, kan je altijd een internetbundel kopen, maar je kan Betalen per MB niet uitzetten.
Klopt niet! zodra er een data bundel wordt geactiveerd vervalt de betalen per MB bundel automatisch!
De keuze voor Betalen per MB geldt voor 1 GB verbruik en/of 365 dagen.
Niet als je een andere bundel activeerd dus!
Het niet automatisch terugvallen op Betalen per MB is dus ZEER irritant, want zodra je een andere bundel geactiveerd hebt kan je dus niet terugschakelen naar betalen per MB en zodra die lopende bundel vervalt heb je geen internet en kan je dus ook geen betalen per MB terug aanzetten! (tenzij je ergens op wifi kan)
Zoals gezegd, ZEER irritant! waarom niet gewoon automatisch terugvallen op resterende betalen per MB bundel?!
Bovendien bedrog dat een DAG bundel geen 24 uur is maar om 23.59 vervalt! Meestal heb je die juist voor een avond nodig, maar een avond duurt bij mij tot de volgende ochtend, niet tot middernacht. En om middernacht heb ik dus weer voornoemde probleem, GEEN INTERNET.
Hi @petergoderie, goed dat je je ervaring deelt en bedankt hiervoor. Ik geef je feedback direct door aan de juiste afdeling en wellicht wordt het in de toekomst mogelijk om terug te vallen op betalen per MB en een dagbundel van 24 uur in te stellen. Ik zit meteen hardop mee te denken, wellicht vind je een Sim Only bundel met meer data die goed bij je past, zodat je hier geen omkijken meer naar hebt?
Waarom zou ik een sim-only bundel van minimaal €14/mnd nemen voor iets wat ik 0 tot 2 avonden/mnd nodig heb?
Dan denk ik er nog eerder aan om (na ruim 25 jaar Ben/T-Mobile/Odido) over te stappen naar een andere provider waar ik voor een fractie van de prijs wél ruim voldoende data krijg en die de HELE maand geldig is... (inclusief 6x zoveel belminuten!)
@Marciano van Odido "Ik geef je feedback direct door aan de juiste afdeling en wellicht wordt het in de toekomst mogelijk om terug te vallen op betalen per MB en een dagbundel van 24 uur in te stellen."
Ik zie dat hierover al zeker 5 jaar wordt geklaagd, dus ik kan niet geloven dat er nu ineens daadwerkelijk iets gaat veranderen!
Zoals ik al eerder zei: Het wordt waarschijnlijk hoog tijd om naar een andere provider over te stappen....
Hoi @petergoderie, ik had geen idee dat je je bundel maar 0 tot 2 avonden per maand nodig had, daarom zei ik ook dat ik hardop met je meedenk. Het kan natuurlijk zo zijn dat er nog geen wijzigingen in de huidige werking op de planning staat. Overstappen naar een andere provider met een PrePaid bundel die beter bij je past is natuurlijk geheel aan jou en ik hoop dat je in dat geval elders een betere bundel vindt waarbij alles is zoals je het graag zou willen zien!
@Marciano van Odido
" ik hoop dat je in dat geval elders een betere bundel vindt waarbij alles is zoals je het graag zou willen zien! "
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.