informatie

PrePaid Surprise

  • 14 July 2021
  • 4 reacties
  • 427 Bekeken
PrePaid Surprise
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties

Speel je al mee met PrePaid Surprise? Bij iedere opwaardering krijg je een speelcode en kun je een prijs winnen!

 

In dit artikel kun je alle informatie vinden over PrePaid Surprise, de speelcodes en de prijzen. 

 



Hoe log ik in op My Surprise?

Wanneer je een My Surprise account hebt aangemaakt, kun je bovenaan rechts op de pagina inloggen door op My Surprise te klikken. Voer vervolgens je mobiele nummer in en je wachtwoord en je kunt van start! Je kunt ook via je Facebook account inloggen. Dan hoef je geen apart wachtwoord voor My Surprise te onthouden en kun je dezelfde inloggegevens gebruiken als je social media account. Odido zal alleen jouw naam en foto overnemen voor My Surprise. Je gegevens worden niet aan derden verstrekt. Heb je nog geen My Surprise account? Klik dan hier om deze nu aan te maken.


Wat is My Surprise?

Met je My Surprise account heb je toegang tot je eigen PrePaid Surprise omgeving. In My Surprise zie je een overzicht van alle speelcodes die je nog kunt gebruiken, je gebruikte speelcodes en de prijzen die je in het verleden hebt gewonnen. Let op, het Mijn Odido account staat hier los van. Voor meer informatie over Mijn Odido, klik hier.


Wat zijn de voordelen van My Surprise?

Met een My Surprise account heb je toegang tot je eigen PrePaid Surprise omgeving. Hiermee:
• Heb je een overzicht van alle speelcodes die je nog kunt gebruiken, je gebruikte speelcodes en de prijzen die je hebt gewonnen.
• Hoef je maar één keer akkoord te gaan met de algemene voorwaarden (anders moet je iedere keer dat je speelt je akkoord geven).

 

PrePaid Surprise speelcodes



Hoe lang is mijn code geldig?

Vanaf het moment dat je de speelcode hebt ontvangen is deze 14 dagen geldig. Je ontvangt tussentijds ook nog een herinnerings-sms als je de code binnen de 14 dagen nog niet hebt gebruikt.


Wanneer ontvang ik mijn speelcode?

Binnen een half uur nadat je opgewaardeerd hebt ontvang je per sms je speelcode. Het kan soms wat langer duren, maar meestal niet langer dan twee uur.


Wat moet ik doen als mijn speelcode niet werkt?

Het kan zijn dat je een speelcode invoert en het spel niet start. Check in zo'n geval of je wel de juiste speelcode en mobiele nummer hebt ingevoerd of dat je speelcode niet verlopen is. Je speelcode is 7 dagen geldig nadat je deze hebt ontvangen. Ook kun je in je My Surprise account precies zien wat de status is van je ontvangen speelcodes. Mocht het nog steeds niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice.


Kan ik mijn speelcode vaker dan één keer gebruiken?

Je kunt je speelcode slechts één keer gebruiken om het spel te spelen.


Kan ik mijn speelcode ook gebruiken in combinatie met een ander telefoonnummer?

De speelcode werkt alleen in combinatie met het telefoonnummer waarmee je hebt opgewaardeerd.

 

PrePaid Surprise prijzen



Win ik altijd een prijs nadat ik heb opgewaardeerd?

Ja, je wint gegarandeerd een leuke Odido surprise die je ook nog eens zelf mag uitkiezen. Maar als eerste maak je kans op fantastische hoofdprijzen zoals een flatscreen tv, een iPod Nano of zelfs een scooter. De hoofdprijzen veranderen iedere maand. En vergeet niet: hoe hoger je opwaardeerbedrag, hoe meer sleutels je krijgt om het cadeautje te openen! Uiteraard mag je ook met zoveel speelcodes als je wilt meespelen.


Hoe ontvang ik mijn Odido surprise en/of hoofdprijs?

De Odido surprise die je kiest (bijv. extra belminuten, sms'jes, MB's en PrePaid tegoed) wordt automatisch aan je PrePaid tegoed toegevoegd. Op dat moment ontvang je van ons een sms ter bevestiging. Meestal gebeurt dit binnen een uur, in uitzonderlijke gevallen kan dit tot een dag duren. Wanneer je één van de hoofdprijzen wint vragen we jou om je gegevens zodat we je prijs binnen 5 werkdagen naar je kunnen versturen. Let op! Voor het spelen van PrePaid Surprise moet je 18 jaar of ouder zijn, óf toestemming van je ouders hebben.


Hoe lang duurt het voordat mijn gewonnen hoofdprijs wordt thuisbezorgd?

Je prijs wordt binnen vijf werkdagen thuisbezorgd mits je adres- en contactgegevens goed zijn ingevuld. Controleer dit dus goed! Mocht je tot twee keer toe niet thuis zijn, dan kun je op vertoon van een geldig legitimatiebewijs en het briefje van de postbode je prijs bij een postkantoor in de buurt ophalen.


Is je hoofdprijs beschadigd of heb je niet de juiste hoofdprijs ontvangen?

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, dan gaan wij het voor je oplossen.


Kunnen hoofdprijzen ook buiten Nederland bezorgd worden?

De prijzen kunnen alleen maar in Nederland worden bezorgd. 


Hoe kan ik zien wat ik in het verleden heb gewonnen?

Wanneer je een My Surprise account aanmaakt kun je daar een overzicht van al je gewonnen prijzen zien. Ook kun je zien met welke speelcodes je nog kunt spelen en welke speelcodes nog niet afgerond zijn. Er zijn nog andere voordelen aan My Surprise, ga naar hoe werkt het om meer erover te weten!


Wat kan ik winnen?

Iedere maand geeft Odido nieuwe hoofdprijzen weg met PrePaid Surprise. Dit kunnen reizen zijn, scooters, uitjes, tablets, smartphones, leuke gadgets, tegoedbonnen en veel meer. Heb je geen hoofdprijs gewonnen? Niet getreurd, want bij PrePaid Surprise krijg je altijd de keuze uit verschillende surprises. Dit kunnen bijvoorbeeld extra MB's, sms'jes, belminuten of PrePaid tegoed zijn. Een compleet overzicht van de actuele prijzen vind je op deze pagina! Hier kun je ook zien wat de prijzen in voorgaande maanden zijn geweest.


Ik vind mijn hoofdprijs niet zo leuk. Kan ik een andere hoofdprijs uitkiezen?

Helaas, je hoofdprijs kan niet voor een andere hoofdprijs worden ingeruild.


Ik heb belminuten, sms’jes, Mb’s of PrePaid tegoed gewonnen. Wat houdt dit in?

De belminuten, sms’jes, Mb’s of PrePaid tegoed wat je hebt gewonnen zijn 7 dagen geldig en worden als eerst van je tegoed gebruikt. Deze zijn alleen binnen Nederland geldig en service nummers zijn uitgesloten.


4 reacties

Geen speelcode ontvangen na opwaarderen

Geen speelcode ontvangen na opwaarderen !

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Yvonne- 

Heb je inmiddels de speelcode ontvangen? Je kan ook in je PrePaid Surprise account zien wat de status is van je speelcodes. Zie je daar iets tussen? Als dat niet het geval is, zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum en volledige adres? Dan kijk ik graag met je mee!

nee niets ontvangen !

Reageer