Ha
iPhone 8 Plus / Modelnr. MQ8M2TU/A / iOS 16.7.1 / Netwerk: T-Mobile NL / Aanbieder: T-Mobile NL 54.0.1 / Fysieke SIM: T-Mobile NL
Een familielid uit het buitenland, wou recent een PrePaid bundel activeren middels SMS, echter werkte dit niet zoals staat aangegeven, op de nieuwe Odido website.
Bij het versturen van VOORDEELBUNDEL L (of S, M en XL) naar het nummer, 4000 komt er een autoreply terug aan Odido zijn kant met: Hallo, we herkennen je verzoek niet. Controleer je codewoord en probeer het opnieuw. Tot gauw, Odido
Er lijkt dus iets mis te zijn met het codewoord. Kan dit aangepast worden op jullie website? Gelet op de berichtgeving van Hajar, op deze Community, lijkt het me dat het codewoord verkeerd staat aangeschreven op jullie website. Het codewoord in de berichtgeving van Hajar werkt namelijk wel!
Hopende jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.