Skip to main content

Op zaterdag kocht ik een bundel Internet S. Het bedrag is afgeschreven maar de bundel is nog niet geactiveerd. Mijn nummer is >afgeschermd door Moderator] 

Op zaterdag kocht ik een bundel Internet S. Het bedrag is afgeschreven maar de bundel is nog niet geactiveerd. Mijn nummer is >afgeschermd door Moderator] 

Hallo @JosephClegg, goed dat je via deze weg contact met ons opneemt, ik help je graag verder! Je telefoonnummer heb ik gelijk afgeschermd, omdat dit een openbaar forum is, waar iedereen je nummer kan zien. Wegens privacyredenen heb ik deze voor je afgeschermd. Is de bundel inmiddels nog steeds niet geactiveerd? Op welk tijdstip had je de bundel aangeschaft en op wat voor manier? Was dit via je Mijn Odido account en via de app of middels een desktopversie? Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer en je geboortedatum ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken in je account en dit voor je uitzoeken!

Groetjes, 

Pharwin 


Reageer