Skip to main content

Ik ben al jaren klant en wilde mijn abbo verlengen, maar dit kon niet omdat er een aantekening bewind staat, onterecht. Nu lees ik meer problemen hiermee en geen reactie op mijn mail. Kan dit bewind er zsm afgehaald worden? 

Goedenavond ​@ilvacopini  Dat is niet fijn. Lees mijn onderschrift ,vul alles zoveel mogelijk in zodat de moderators gelijk zien met wie ze te doen hebben en je sneller kunnen helpen. 
Ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

Succes en fijne avond

Ik heb inderdaad alles ingevuld dus het zal vast goed moeten komen dan! 

Hoi Ilvacopini, van harte welkom op de Community! Super leuk om te lezen dat je bij ons blijft met je verlenging. Maar dan moet dit natuurljik wel kunnen. Mijn excuses dat er een onterechte bewindvoeringscode op je naam staat. Ik heb mijn collega meteen gevraagd ernaar te kijken en de code te verwijderen. Dit heeft hij ook direct gedaan. Laat je het me weten of het nu lukt met verlengen? Ik hoor het graag van je! 😄

Hoi Ilvacopini, van harte welkom op de Community! Super leuk om te lezen dat je bij ons blijft met je verlenging. Maar dan moet dit natuurljik wel kunnen. Mijn excuses dat er een onterechte bewindvoeringscode op je naam staat. Ik heb mijn collega meteen gevraagd ernaar te kijken en de code te verwijderen. Dit heeft hij ook direct gedaan. Laat je het me weten of het nu lukt met verlengen? Ik hoor het graag van je! 😄

Het is gelukt. Bedankt! 

Hi ​@ilvacopini Fijn dat het is gelukt! Namens mijn collega Marciano: geen dank en graag gedaan! Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne zondag gewenst! 

Beste ​@Marciano van Odido ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb al contact gehad en er wordt mij verteld dat ze niks voor me kunnen doen. Ik wil graag verlengen maar op de manier jagen jullie klanten weg. Ik ben al 20 jaar abonnee van T-mobile/ODIDO. Kunnen jullie mij aub helpen?

Goedemorgen ​@Mark Jochims, van harte welkom op de Community en gaaf dat je al zolang bij ons bent! Niet fijn dat je een onterechte bewindvoerderscode op je naam hebt staan. Gaat het om het nummer **70? Ik zie hier geen code (meer) opstaan. Is deze toevallig inmiddels verwijderd dat je weet? Ik heb mijn collega in ieder geval direct gevraagd ernaar te kijken. Zodra ik een reactie heb laat ik het je weten. Mocht de code inmiddels verwijderd zijn, laat je het mij dan ook weten? Ik hoor het graag van je! 😊

@Marciano van Odido bedankt voor je reactie. Ik heb net weer geprobeerd te verlengen maar ik krijg nog steeds een melding van afwijzing.

@Marciano van Odido had je toevallig nog een update voor me?

Hoi ​@Mark Jochims, ik heb 2 collega's gevraagd, maar ze zijn toevallig allebei afwezig. Ik hoop dat ze er morgen weer zijn en ik laat het je meteen weten als ik een reactie heb. Ik zag dat je ook een eigen topic hebt gestart, dus ik zal je een reactie geven in je eigen topic: Onterecht onder bewind | Odido community

Hoi ​@Mark Jochims, ik heb 2 collega's gevraagd, maar ze zijn toevallig allebei afwezig. Ik hoop dat ze er morgen weer zijn en ik laat het je meteen weten als ik een reactie heb. Ik zag dat je ook een eigen topic hebt gestart, dus ik zal je een reactie geven in je eigen topic: Onterecht onder bewind | Odido community

@Marciano van Odido  dank je wel. Ik hoor het graag van je!

Reageer