Skip to main content

Beste, zo te lezen ben niet de enige. Ik ben al 20 jaar abonnee bij T-mobile/ODIDO en wil graag verlengen maar krijg dus de melding dat deze is afgewezen. Inmiddels ook een brief gestuurd naar de afdeling klantenacceptatie en zojuist krijg ik een brief terug waarin staat dat ik onder bewind sta. Dit is absoluut niet het geval en heb ik ook nooit gestaan. Kunnen jullie mij verder helpen en de code verwijderen? Anders ben ik genoodzaakt over te stappen naar een andere provider. Alvast bedankt!

Goedemorgen Mark, ik zou in dit topic bij je terugkomen zodra ik een reactie had van mijn collega. Goed nieuws: mijn collega heeft de onterechte code gevonden en zojuist verwijderd. Wellicht heeft het systeem een uurtje nodig om deze wijziging te verwerken, maar het moet straks lukken om te kunnen verlengen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😊

@Marciano van Odido helaas is het nog niet gelukt. Ik zal het over een half uur nog een keer proberen

@Marciano van Odido het lukt nog steeds niet. 

@Marciano van Odido zou je aub nog eens kunnen kijken wat er aan de hand is. Het lukt me nu nog steeds niet en wil graag verder! Dank je wel!

Hoi Mark, ik heb mijn collega er gister nog eens over gesproken en er is inderdaad iets niet helemaal goed gegaan. Er is gistermiddag nogmaals een code verwijderd, en ik zie dat er inmiddels een bestelling/verlenging in het systeem staat. Als ik het goed heb, is het inmiddels gelukt met je bestelling, klopt dat?

Reageer