Skip to main content
Beantwoord

Onterecht aantekening bewindvoering

  • 24 May 2024
  • 9 reacties
  • 226 Bekeken

Ik ben al jaren klant van T-Mobile/Odido en wil mijn contract verlengen met toestel.
Tot mijn grote verbazing wordt dit geweigerd omdat ik onder bewindvoering sta.
Ik heb in mij hele leven nog nooit schulden gehad, beschik over ruim voldoende financiële middelen, ik heb geen negatieve BKR registratie en sta ook zeker niet onder bewindvoering!
Wonderlijk is wel dat ik in de tussentijd gewoon extra data kan aanschaffen.

Een week geleden heb ik een mail hierover gestuurd naar het mailadres wat ik heb gekregen van de klantenservice. Tot op heden geen reactie gehad.

Het zou fijn zijn als dit zsm opgelost wordt!

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Mara, van harte welkom op de Community en gaaf om te horen dat je al jaren bij ons zit en dat je wil verlengen! Minder fijn dat er een bewindvoeringscode op je naam staat terwijl je niet onder bewindvoering staat. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er inmiddels een case (70883220) bij mijn collega's van Incasso ligt en dat ze verwachten deze vandaag op te pakken. Ik hoop dat ze dit spoedig voor je kunnen oplossen. Laat je het me weten als je mijn collega hebt gesproken? Ik blijf graag op de hoogte! Mocht je eind van de dag niks hebben gehoord, laat het me dan ook zeker weten. Dan kijk ik graag of er in ieder geval een update is! 😊

Dank voor je reactie Marciano. Helaas heb ik tot op heden nog niets gehoord.

Gr. Mara 

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Mara123, ik zie inderdaad dat de case nog niet is opgepakt. Het kan soms ietsje langer duren wegens drukte bij de betreffende afdeling. Ik wil je dan ook vragen om nog even geduldig af te wachten. Ik verwacht dat je case na het weekend zal worden opgepakt. Je kunt in de loop van volgende week een reactie van onze collega's verwachten! 

Het is nu bijna twee weken geleden en heb helaas nog geen reactie ontvangen. Zou graag mijn abonnement willen verlengen. Is het mogelijk om voor het weekend in ieder geval de stand van zaken te krijgen?

Reputatie 6
Badge +7

@Mara123 Ik heb het gelijk voor je gecheckt en ik zie dat ze nog niet zijn toegekomen aan je case, vandaar dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Je case was doorgezet op 18/05/24 en de verwerkingstijd is momenteel 14 dagen bij de afdeling die hierover gaat.  Ik verwacht dus dat je uiterlijk vandaag of morgen een reactie zult ontvangen. In sommige gevallen duurt het ietsje langer (+/- 2 dagen). Ik verwacht dat je dit weekend een reactie kunt verwachten. Als je na het weekend nog niks hebt gehoord, zou je dan een reactie willen geven in dit topic? Dan kunnen we dit voor je navragen! 

Goedemiddag, helaas heb ik tot op heden niets gehoord.

Reputatie 6
Badge +7

@Mara123 Wat gek dat er nog geen reactie is gekomen, excuses hiervoor! Ik zie inderdaad dat mijn collega's nog niet zijn toegekomen aan je case. Ik heb direct een mail  gestuurd naar de collega's van de betreffende afdeling om hier meer duidelijkheid over te krijgen. Zodra ik meer weet, laat ik het je direct weten in dit topic! 

Reputatie 6
Badge +7

@Mara123 ik heb zojuist een reactie ontvangen van mijn collega dat hij het gelijk heeft opgepakt! De bewindvoerderscode is per direct verwijderd en hij heeft je ook een bevestiging per mail verstuurd. Nogmaals, excuses voor het ongemak en ook dat het even heeft geduurd. Gelukkig is het nu opgelost. Je kunt vanaf nu gerust verlengen via je Mijn Odido account! 😄

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. Anders voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 

@Mara123 ik heb zojuist een reactie ontvangen van mijn collega dat hij het gelijk heeft opgepakt! De bewindvoerderscode is per direct verwijderd en hij heeft je ook een bevestiging per mail verstuurd. Nogmaals, excuses voor het ongemak en ook dat het even heeft geduurd. Gelukkig is het nu opgelost. Je kunt vanaf nu gerust verlengen via je Mijn Odido account! 😄

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. Anders voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 

Fijn dat het nu geregeld is. Hopelijk zijn jullie bezig met verbetering is de administratieve processen, want dit was geen visitekaartje:-)

Dank je wel voor je hulp en ook een mooie dag nog!

 

Reageer