Skip to main content
Beantwoord

Onbeperkt GB


Ik heb onbeperkte GB op mijn Ipad. Maar in Mijn T-mobile staat 99999 van 10.000 MB. Waarom? Er is toch geen limiet?

Beste antwoord door Anonymous

nico_kwant schreef:

Ik heb onbeperkte GB op mijn Ipad. Maar in Mijn T-mobile staat 99999 van 10.000 MB. Waarom? Er is toch geen limiet?

Dagelijks krijg je 10GB data, deze kan je bij Unlimited GB steeds ophogen met 2GB wanneer je de bundel bijna verbruikt hebt. Het is dus Onbeperkt zonder dat je aan extra kosten vast zit maar wel beperkt om misbruik te voorkomen.

Zie ook het tariefplan behorende bij het abonnement en de periode waarin je deze hebt afgesloten. De meest recente (Geldig vanaf 4 april 2022) bevat het getoonde stuk bijvoorbeeld. (Bron)

 

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

3 reacties

  • 0 reacties
  • Antwoord
  • 21 juli 2022
nico_kwant schreef:

Ik heb onbeperkte GB op mijn Ipad. Maar in Mijn T-mobile staat 99999 van 10.000 MB. Waarom? Er is toch geen limiet?

Dagelijks krijg je 10GB data, deze kan je bij Unlimited GB steeds ophogen met 2GB wanneer je de bundel bijna verbruikt hebt. Het is dus Onbeperkt zonder dat je aan extra kosten vast zit maar wel beperkt om misbruik te voorkomen.

Zie ook het tariefplan behorende bij het abonnement en de periode waarin je deze hebt afgesloten. De meest recente (Geldig vanaf 4 april 2022) bevat het getoonde stuk bijvoorbeeld. (Bron)

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 21 juli 2022

Maar als je de My T-mobile app niet open hebt en de 10 GB is opgebruikt. Kan de verbinding dan uitvallen? En als het eenmaal uitgevallen is hoe krijg je deze dan nog opgehoogd want dan doet de MY T-mobile app het natuurlijk ook niet meer


  • 0 reacties
  • 21 juli 2022
nico_kwant schreef:

Maar als je de My T-mobile app niet open hebt en de 10 GB is opgebruikt. Kan de verbinding dan uitvallen? En als het eenmaal uitgevallen is hoe krijg je deze dan nog opgehoogd want dan doet de MY T-mobile app het natuurlijk ook niet meer

Als je de 10GB volledig verbruikt hebt, dan wordt je snelheid verlaagd tot maximaal 384/64kbps. Deze snelheid is nog voldoende om de My T-Mobile app te openen en via de app kosteloos 2GB extra te bestellen.

Met die 384/64kbps kun je daarnaast ook nog gewoon berichten versturen via Messenger, WhatsApp, Signal etc. het is dus niet zo dat je zonder internet komt te zitten als je het limiet hebt bereikt.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen