Hallo @lucascorver
Heb je dit ook geprobeerd via de website? Een nieuwe sim only of abonnement met toestel nemen ipv verlengen via je Odido account?
ja ik als via de website probeer een abonnement te kopen en dan nummerbehoud doet werkt het niet want dan word er gezegd van Dit Odido abonnement bestaat al Kies voor verlengen, dan behoud je je huidige sim en nummer. We hebben je gegevens al bij de hand, dus het is zo geregeld.
maar als ik dat doe dan krijg ik de error op dit moment is er geen abonnement die je kan verlengen
Hi Lucas, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Allereerst heb ik je gebruikersnaam op jouw verzoek aangepast. Voortaan heet je op onze Community Lucas2762.
Uiteraard help ik je ook graag bij het aanvragen van een abonnement met nummerbehoud. Leuk dat je weer voor Odido gekozen hebt! Begrijp ik goed dat je door de melding die je krijgt niet door kan klikken? In dat geval zou ik je willen vragen om contact op te nemen met onze verkoopafdeling, zodat mijn collega's de bestelling van je nieuwe abonnement in orde kunnen maken. Ze zijn bereikbaar op 0800 0092 en samen met hen kun je alle mogelijke opties bespreken!
Ik ga wel nog de situatie waar je nu tegenaan loopt doorzetten naar een andere afdeling, zodat mijn collega's daar de situatie kunnen onderzoeken. Zo voorkomen dit soort situaties in de toekomst! Mocht je andere vragen hebben voor nu, laat het mij dan gerust weten.