Skip to main content

 Volgens de website zou ik bij deze telefoon galaxy buds ontvangen.  Toen ik mijn telefoon in de winkel in Zwolle ging ophalen heb ik hiernaar gevraagd. De desbetreffende medewerker zei dat er geen momenteel geen actie was van Samsung i.c.m. buds.

Ik heb deze dus niet ontvangen terwijl dit wel op de website vermeld staat. Dit vind ik heel raar. 

Hi Birgit, superleuk dat je de Samsung Galaxy A55 bij ons besteld hebt! Natuurlijk wil je gebruikmaken van deze mooie aanbieding en ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat jij jouw bestelling bij ons geplaatst hebt op 3 september. Op dat moment had Samsung inderdaad een actie lopen waarbij je gratis Galaxy Buds FE ontvangt. De actieperiode liep van 12 augustus t/m 15 september, maar je hebt nog t/m 15 november de tijd om jouw Buds bij Samsung te claimen! Hiervoor kun je terecht op deze pagina van hun website. Mocht je aanvullende vragen hebben over de actie, dan kun je hiervoor bij de klantenservice van Samsung terecht. Voor andere vragen kun je uiteraard bij ons terecht! 


Reageer