Skip to main content
Beantwoord

Na contractsovername geen geldig account

  • 26 september 2024
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Ik probeer mijn odido abonnement te koppelen in de odido app (en op de laptop), maar het lukt niet. Het geeft steeds de melding: "Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw." 

 

Ik heb recent een contractsovername gedaan. Hierbij heb ik het contract van mijn abonnement overgenomen van mijn vader, maar in zijn account staat het ook niet & hij is ook niet gekoppeld aan die van mij. Zou het abonnement kunnen worden gekoppeld aan dezelfde mail zoals van deze? 
 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Selma, van harte welkom op de Community! Leuk dat je je abonnement nu op je eigen naam hebt staan. Na contractovername staat je 06-nummer altijd nog gekoppeld aan het oude contract en account. Deze heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem 15 minuten en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? đŸ˜„

Bekijk origineel

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Selma, van harte welkom op de Community! Leuk dat je je abonnement nu op je eigen naam hebt staan. Na contractovername staat je 06-nummer altijd nog gekoppeld aan het oude contract en account. Deze heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem 15 minuten en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? đŸ˜„


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen