De telefonische klantenservice helpt mij niet goed en roept maar wat, ik heb een nieuw telefoonabbonnement met 20gb afgesloten en heb recht op klantvoordeel, waardoor mijn data verdubbeld zou moeten worden. in de app staat die nog op 20gb en die gast van de klantenservice zegt ja zodra die 20 op is komt er gelijk 20 automatisch bovenop, volgens mij klopt hier niets van. je zou maar in het buitenland zijn en 40gb gebruiken omdat je op het woord van 1 of andere kneus bij odido moet vertrouwen. wie kan mij helpen anders ga ik alles opzeggen heb thuis internet en 3 telefoonabonnementen dan neem ik maar vodafone. Internet thuis is ook om te huilen eerste verdieping nauwelijks bereik en klantenservice zegt maar ja is je eigen kk probleem nou oke bedankt
Klantvoordeel vraag
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hoi
Goed nieuws: ik zie dat het inmiddels is gelukt! Je ontvangt voor dat abonnement ook dubbele data en maandelijks € 2,50 korting. Dit kan je altijd terugzien in je Mijn Odido account. Je hebt nu in totaal 40 GB aan data. Fijn toch? 😁
Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.