Skip to main content
Beantwoord

Klantvoordeel vraag

• November 3, 2025
  • 5 reacties
  • 45 Bekeken

De telefonische klantenservice helpt mij niet goed en roept maar wat, ik heb een nieuw telefoonabbonnement met 20gb afgesloten en heb recht op klantvoordeel, waardoor mijn data verdubbeld zou moeten worden. in de app staat die nog op 20gb en die gast van de klantenservice zegt ja zodra die 20 op is komt er gelijk 20 automatisch bovenop, volgens mij klopt hier niets van. je zou maar in het buitenland zijn en 40gb gebruiken omdat je op het woord van 1 of andere kneus bij odido moet vertrouwen. wie kan mij helpen anders ga ik alles opzeggen heb thuis internet en 3 telefoonabonnementen dan neem ik maar vodafone. Internet thuis is ook om te huilen eerste verdieping nauwelijks bereik en klantenservice zegt maar ja is je eigen kk probleem nou oke bedankt 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@FatihTheBeast wat leuk dat je een nieuw mobiel abonnement bij ons hebt afgesloten, daar zijn we blij mee! Als je meerdere abonnementen bij ons hebt en aangemeld staan voor Klantvoordeel op hetzelfde adres, ontvang je maandelijks korting en ook dubbele data. Ik heb meteen gekeken bij dit abonnement en ik zie dat het om het nummer gaat wat eindigt op ***3342. Ik zag in je Mijn Odido account dat deze nog niet was aangemeld voor Klantvoordeel en dat heb ik zojuist in orde gemaakt. Het duurt soms enkele minuten voordat het overzicht is bijgewerkt. 

Goed nieuws: ik zie dat het inmiddels is gelukt! Je ontvangt voor dat abonnement ook dubbele data en maandelijks € 2,50 korting. Dit kan je altijd terugzien in je Mijn Odido account. Je hebt nu in totaal 40 GB aan data. Fijn toch? 😁

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je! 

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • November 3, 2025

Hallo ​@FatihTheBeast 

Je moet inderdaad 40GB zien, als je onder het kopje olantvoordeel lijkt sta je dan wel aangemeld voor klantvoordeel? Indien wel dan kan je kijken even even afmelden en weer aanmelden helpt?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • November 3, 2025

ik sta dus niet aangemeld voor klantvoordeel, dat probeerde ik de klantenservice ook duidelijk te maken maar ik weet niet wat voor kneuzen ze daar aan nemen. 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • November 3, 2025

@FatihTheBeast 

Heb je jouw abonnement aangemeld voor klantvoordeel nu en zie je nu wel 40gb?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • November 3, 2025

@FatihTheBeast 

Heb je jouw abonnement aangemeld voor klantvoordeel nu en zie je nu wel 40gb?

Lukt niet, daarom had ik gebeld

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@FatihTheBeast wat leuk dat je een nieuw mobiel abonnement bij ons hebt afgesloten, daar zijn we blij mee! Als je meerdere abonnementen bij ons hebt en aangemeld staan voor Klantvoordeel op hetzelfde adres, ontvang je maandelijks korting en ook dubbele data. Ik heb meteen gekeken bij dit abonnement en ik zie dat het om het nummer gaat wat eindigt op ***3342. Ik zag in je Mijn Odido account dat deze nog niet was aangemeld voor Klantvoordeel en dat heb ik zojuist in orde gemaakt. Het duurt soms enkele minuten voordat het overzicht is bijgewerkt. 

Goed nieuws: ik zie dat het inmiddels is gelukt! Je ontvangt voor dat abonnement ook dubbele data en maandelijks € 2,50 korting. Dit kan je altijd terugzien in je Mijn Odido account. Je hebt nu in totaal 40 GB aan data. Fijn toch? 😁

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je!