Ik wil contract mobiel overzetten naar iemand anders, maar kan contractovername niet afronden doordat huisnummer-toevoeging niet wordt opgeslagen van de nieuwe contractant. Ik heb dit al maanden geleden besproken met medewerkster Odido en die heeft het zelf ook getest en dezelfde softwarefout gevonden, en gaf aan dat ze het door die IT-developer zou laten aanpassen. Maar dit duurt nu wel erg lang. Wat te doen?
Beantwoord
Kan contractovername niet afronden doordat huisnummer-toevoeging niet wordt opgeslagen
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hi Edwin, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat contractovername hierop vastloopt. Ik heb je op e-mailadres gezocht, maar ik kan je niet vinden. Zet het betreffende 06-nummer in je profiel (mag onder Klantnummer), dan zoek ik graag de IT case op. Ik hoop dat ik je dan een update kan geven! đ
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.