Skip to main content
Beantwoord

Hoe wordt SMS donatie aan goed doel afgerekend?

• 11 februari 2022
  • 1 reactie
  • 176 Bekeken

drs Chris
  • is een legendarische user
  • 201 reacties

Ik heb PrePaid tegoed en een Unit S bundel.

Ik neem aan dat als ik een SMS donatie stuur naar een goed doel dat de kosten van de SMS zelf van de Unit S bundel afgaan. Maar waar gaat het gedoneerde bedrag van af? Ook van de Unit S bundel of van het prepaid tegoed?

Beste antwoord door Anonymous

drs Chris schreef:

Ik neem aan dat als ik een SMS donatie stuur naar een goed doel dat de kosten van de SMS zelf van de Unit S bundel afgaan. Maar waar gaat het gedoneerde bedrag van af? Ook van de Unit S bundel of van het prepaid tegoed?

Een donatie SMS verstuur je naar een servicenummer of shortcode, voor deze nummers gelden andere tarieven dan een SMS'je naar een ander mobiel nummer. Deze worden hierom dan dus ook apart van je prepaid tegoed afgehaald.

Met de Unit Bundel kan je sms’en, bellen en internetten in NL en in de EU (met uitzondering van Servicenummers). 1 unit is gelijk aan 1 sms of 1 belminuut of 1 MB.

Bron: T-Mobile PrePaid Prijsplan

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

1 reactie

• 0 reacties
  • Antwoord
  • 11 februari 2022
drs Chris schreef:

Een donatie SMS verstuur je naar een servicenummer of shortcode, voor deze nummers gelden andere tarieven dan een SMS'je naar een ander mobiel nummer. Deze worden hierom dan dus ook apart van je prepaid tegoed afgehaald.

Met de Unit Bundel kan je sms’en, bellen en internetten in NL en in de EU (met uitzondering van Servicenummers). 1 unit is gelijk aan 1 sms of 1 belminuut of 1 MB.

Bron: T-Mobile PrePaid Prijsplan

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen