Skip to main content

Ik ben sinds jaren weer eens in de app aan het kijken (omdat ik op het moment geen internet heb) dit omdat ik mijn MB’s moest verlengen omdat ik door mijn bundel van die dag was. Nu blijkt dat in die app van mij, mijn dochters oude (prepaid) telefoonnummer staat. Mijn dochter woont in Spanje inmiddels, dat is dus niet handig. Ik heb al zitten puzzelen maar hoe kan ik haar nummer daar uitdoen en mijn eigen nummer er in zetten? Ik heb geen idee.

Hallo Alice, van harte welkom op onze Community! Als je na zo'n lange tijd inlogt, kan ik begrijpen dat het niet goed staat ingesteld en dit vragen oproept. Laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***8987, klopt dat? Is dat het nummer van je dochter toevallig? Ik zie dat jouw e-mailadres aan het account gekoppeld staat. Wel kom ik een ander nummer tegen dat eindigt op ***9092 en ik vermoed dat dit jouw eigen nummer is, kan dat kloppen? Daarbij zie ik een ander e-mailadres gekoppeld staan, waarbij ongeveer 3 jaar geleden voor het laatst ingelogd is geweest. Echter, ben je nu ingelogd met het e-mailadres waaraan het nummer van je dochter gekoppeld is. Aangezien dat PrePaid-nummer nog actief is en je dochter er wellicht gebruik van gaat maken, raad ik je aan om dit zo te laten staan. 

Weet je toevallig welk ander e-mailadres gekoppeld staat aan je nummer? Je kunt hiervoor de inloggegevens heel gemakkelijk opvragen via onze website: https://www.odido.nl/my/inloggegevens-opvragen, daarna kun je inloggen met het juiste account waar je eigen nummer aan is gekoppeld. Als het niet lukt, stuur me dan even een privébericht met het e-mailadres waarmee je inlogt, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Dan kan ik met je meekijken! 😄

Reageer