Beantwoord

Hoe lang is PrePaid tegoed houdbaar?

  • 23 March 2024
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

Reputatie 2

We hebben hier al 2 mobi abbo's TV en glasvezelf van odido

Nu wil ik ook voor mijn alarm via GSM een alarm melding kunnen sturen via de GSM gateway.
Dat zal alleen gebruikt worden bij een alarm, dus hopelijk nooit.
Ik zal dus jaren kunnen doen met het kleinste beltegoed en ik heb ook verder geen gewone telefoon die ik er op aan kan sluiten.
Het is dus heel belangrijk dat het ook bij niet gebruiken gewoon blijft werken.
Natuurlijk kan ik ook het goedkoopste abbo van symyo nemen maar vind ik een beetje zonde

icon

Beste antwoord door eric 24 March 2024, 15:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Een prepaid tegoed heeft altijd een verloop termijn. Bij Odido hoef je alleen 1 x per 6 maanden een actie te doen. Bijvoorbeeld bellen, uitgaande sms of data gebruiken. 

Maar let op, je spreekt over een gsm gateway. Als die alleen 2G ondersteund, dan kun je die niet gebruiken bij Odido. Ook Voda en KPN hebben aangekondigd om begin volgend jaar 2G ui te zetten. 

Reputatie 2

Een prepaid tegoed heeft altijd een verloop termijn. Bij Odido hoef je alleen 1 x per 6 maanden een actie te doen. Bijvoorbeeld bellen, uitgaande sms of data gebruiken. 

Maar let op, je spreekt over een gsm gateway. Als die alleen 2G ondersteund, dan kun je die niet gebruiken bij Odido. Ook Voda en KPN hebben aangekondigd om begin volgend jaar 2G ui te zetten. 

Het is een 4G gateway dus dat zal geen probleem zijn gelukkig, daar heb ik natuurlijk wel opgelet toen ik er naar ging zoeken.
Het is op dit moment de minst ingrijpende aanpassing in mijn configuratie:)

Reputatie 7
Badge +14

Ok, nogmaals, een prepaid kaart moet je eens in de 6 maanden gebruiken, met iets waardoor er wat geld van het tegoed afgaat, anders wordt de kaart geblokkeerd. Dus laat eens de 4-5 maanden de GSM(4G) gateway een sms versturen.

Reageer