Skip to main content
Beantwoord

Help, ik kan geen sim activeren via idin

• 3 februari 2025
  • 8 reacties
  • 93 Bekeken

wie kan helpen ik kan geen sim activiren via idin

las ergens dat je via de email dit ook kan doen ?

Beste antwoord door polaksewpal

Marciano van Odido schreef:

Hoi Polaksewpal, van harte welkom op de Community! Dat we je simkaart ook via e-mail kunnen activeren heb je goed gelezen. Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Lees de mail goed door, want er zitten strenge regels aan het activeren van een simkaart en dit ligt ook aan hoe de kopie bij ons binnenkomt. Bepaalde gegevens moeten namelijk echt onleesbaar worden gemaakt. Zodra mijn collega's de kopie hebben ontvangen, streven ze ernaar om je nieuwe simkaart binnen 4 uur te activeren. Laat je het me weten als alles is gelukt? Ik blijf graag op de hoogte en als je nog vragen hebt, ben ik er uiteraard voor je om je verder te helpen! 😄

super het is gelukt, bedankt voor de medewerking!

Bekijk origineel

8 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21088 reacties
  • 3 februari 2025

Hallo ​@polaksewpal 

Kan je niet even langs de winkel gaan? Daar kan je sneller geholpen worden en kunnen ze direct de identiteitscheck doen.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 3 februari 2025

om dit moment , ben ik daar niet voor in de gelegenheid daarvoor.
ik kan via de mail of dergelijk dit ook in orde maken

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21088 reacties
  • 3 februari 2025

@polaksewpal 

Ben je in het buitenland? Vul alle privé velden in je community profiel in, dan kan een moderator meekijken.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 3 februari 2025

dank je wel ga ik nu doen

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Polaksewpal, van harte welkom op de Community! Dat we je simkaart ook via e-mail kunnen activeren heb je goed gelezen. Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Lees de mail goed door, want er zitten strenge regels aan het activeren van een simkaart en dit ligt ook aan hoe de kopie bij ons binnenkomt. Bepaalde gegevens moeten namelijk echt onleesbaar worden gemaakt. Zodra mijn collega's de kopie hebben ontvangen, streven ze ernaar om je nieuwe simkaart binnen 4 uur te activeren. Laat je het me weten als alles is gelukt? Ik blijf graag op de hoogte en als je nog vragen hebt, ben ik er uiteraard voor je om je verder te helpen! 😄

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 4 februari 2025

super dank je wel voor je mail ik ga er mee aan de slag

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 4 februari 2025
Marciano van Odido schreef:

super het is gelukt, bedankt voor de medewerking!

Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 292 reacties
  • 4 februari 2025

Hi ​@polaksewpal, superfijn om te lezen dat het gelukt is! Namens mijn collega Marciano, graag gedaan. Als je nog verdere vragen hebt, dan weet je ons te vinden!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen