wie kan helpen ik kan geen sim activiren via idin
las ergens dat je via de email dit ook kan doen ?
wie kan helpen ik kan geen sim activiren via idin
las ergens dat je via de email dit ook kan doen ?
Beste antwoord door polaksewpal
Hoi Polaksewpal, van harte welkom op de Community! Dat we je simkaart ook via e-mail kunnen activeren heb je goed gelezen. Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Lees de mail goed door, want er zitten strenge regels aan het activeren van een simkaart en dit ligt ook aan hoe de kopie bij ons binnenkomt. Bepaalde gegevens moeten namelijk echt onleesbaar worden gemaakt. Zodra mijn collega's de kopie hebben ontvangen, streven ze ernaar om je nieuwe simkaart binnen 4 uur te activeren. Laat je het me weten als alles is gelukt? Ik blijf graag op de hoogte en als je nog vragen hebt, ben ik er uiteraard voor je om je verder te helpen! 😄
super het is gelukt, bedankt voor de medewerking!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.