Skip to main content
Beantwoord

Geweigerd voor mobiel sim only abbonnement


Ik probeer over te stappen van KPN mobiel naar ODIDO maar ik word geweigerd. Ik heb een paar minuten daarvoor wel succesvol een internet abbonnement afgesloten. 
Na bellen geven de klantenservicemedewerkers aan dat er een kredietcheck fout gaat. Ik snap daar niets van want ik heb nog nooit last gehad en heb ook geen betalingsachterstanden… Voor de zekerheid mijn BKR registratie gecheckt, maar daar is niets te vinden…

 

Iemand een idee hoe dit kan en hoe dit op te lossen? 

Beste antwoord door eric

Bij vaste internetlijnen is het financiële risico veel kleiner dan bij mobiele abonnementen.  Daar komt bijvoorbeeld ook nooit een BKR check bij kijken. Bij Preventel zijn alleen de mobiele providers lid.

Als daar ook niets over jou bekend is kun je dit formulier gebruiken om de afwijzing reden op te vragen. Moderators en klantenservice kunnen dat vanwege privacy niet inzien.

Bekijk origineel

4 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8983 reacties
  • 9 januari 2024

Hoi @markvrenken ,

En heb je ook Preventel.nl gecheckt? Dat is een register waar achterstanden van gewone abonnementen wordt geregistreerd. 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 10 januari 2024

Hoi Eric,

Dank voor je reactie.

Maar waarom gaat het bij het afsluiten van internet dan wel goed? 

Ik zal eens kijken bij preventel. Erg klantvriendelijk vind ik dit niet. Krijg het gevoel alsof je ergens van beschuldigd wordt terwijl je onschuldig bent.

 

Groet,

 

Mark


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8983 reacties
  • Antwoord
  • 10 januari 2024

Bij vaste internetlijnen is het financiële risico veel kleiner dan bij mobiele abonnementen.  Daar komt bijvoorbeeld ook nooit een BKR check bij kijken. Bij Preventel zijn alleen de mobiele providers lid.

Als daar ook niets over jou bekend is kun je dit formulier gebruiken om de afwijzing reden op te vragen. Moderators en klantenservice kunnen dat vanwege privacy niet inzien.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 10 januari 2024

oke bedankt voor je reactie! Ik heb mijn bestelling geannuleerd en heb toch bij kpn verlengd. Deze route kost me teveel tijd / moeite. Gemiste kans. wel fijn dat je zo snel hebt gereageerd.

 

groet,

Mark


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen