Beantwoord

Geweigerd voor mobiel sim only abbonnement

  • 9 January 2024
  • 4 reacties
  • 103 Bekeken

Ik probeer over te stappen van KPN mobiel naar ODIDO maar ik word geweigerd. Ik heb een paar minuten daarvoor wel succesvol een internet abbonnement afgesloten. 
Na bellen geven de klantenservicemedewerkers aan dat er een kredietcheck fout gaat. Ik snap daar niets van want ik heb nog nooit last gehad en heb ook geen betalingsachterstanden… Voor de zekerheid mijn BKR registratie gecheckt, maar daar is niets te vinden…

 

Iemand een idee hoe dit kan en hoe dit op te lossen? 

icon

Beste antwoord door eric 10 January 2024, 08:54

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @markvrenken ,

En heb je ook Preventel.nl gecheckt? Dat is een register waar achterstanden van gewone abonnementen wordt geregistreerd. 

Hoi Eric,

Dank voor je reactie.

Maar waarom gaat het bij het afsluiten van internet dan wel goed? 

Ik zal eens kijken bij preventel. Erg klantvriendelijk vind ik dit niet. Krijg het gevoel alsof je ergens van beschuldigd wordt terwijl je onschuldig bent.

 

Groet,

 

Mark

Reputatie 7
Badge +14

Bij vaste internetlijnen is het financiële risico veel kleiner dan bij mobiele abonnementen.  Daar komt bijvoorbeeld ook nooit een BKR check bij kijken. Bij Preventel zijn alleen de mobiele providers lid.

Als daar ook niets over jou bekend is kun je dit formulier gebruiken om de afwijzing reden op te vragen. Moderators en klantenservice kunnen dat vanwege privacy niet inzien.

oke bedankt voor je reactie! Ik heb mijn bestelling geannuleerd en heb toch bij kpn verlengd. Deze route kost me teveel tijd / moeite. Gemiste kans. wel fijn dat je zo snel hebt gereageerd.

 

groet,

Mark

Reageer