Hallo,
Ik heb onlangs een contract afgesloten bij Odido en ik zie in het ‘’welkomsmailtje’’ dat mijn geboortedatum niet klopt…
Wat te doen? ;)
Sjors
Hallo
Is de datum niet overgenomen van je legitimatie?
De moderators kunnen je verder helpen.
Zorg ervoor dat je profiel is ingevuld (klantnummer, geboortedatum) dan kunnen ze je snel vinden in het systeem.
Fijn weekend.
Bedankt voor je reactie
Ik heb het via een prijsvergelijk site afgesloten, ik denk dat er daar een foutje is ingeslopen…
Mijn profiel ondertussen aangepast, dank voor de tip!
Hey
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Kan je mij een privébericht sturen met de juiste geboortedatum? Dan pas ik het meteen voor je aan. Alvast bedankt!
Hi
Sjors
Hey
Ik heb je zojuist weer 9 jaar jonger gemaakt. Alles staat nu goed, als ik in de toekomst nog iets voor je kan betekenen trek dan gerust aan de bel.
Hey
Ik heb je zojuist weer 9 jaar jonger gemaakt. Alles staat nu goed, als ik in de toekomst nog iets voor je kan betekenen trek dan gerust aan de bel.
Sjors
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.