Skip to main content

Hallo,

Ik heb onlangs een contract afgesloten bij Odido en ik zie in het ‘’welkomsmailtje’’ dat mijn geboortedatum niet klopt…
Wat te doen? ;)

Sjors

Hallo @slaarveld  Welkom bij #Odido.

Is de datum niet overgenomen van je legitimatie?

De moderators kunnen je verder helpen.

Zorg ervoor dat je profiel is ingevuld (klantnummer, geboortedatum) dan kunnen ze je snel vinden in het systeem.

Fijn weekend.


Bedankt voor je reactie @CrisTien.
Ik heb het via een prijsvergelijk site afgesloten, ik denk dat er daar een foutje is ingeslopen…
Mijn profiel ondertussen aangepast, dank voor de tip!


Hey @slaarveld, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Kan je mij een privébericht sturen met de juiste geboortedatum? Dan pas ik het meteen voor je aan. Alvast bedankt! 


Hi @Tommie van Odido, thanks! Heb je een privebericht gedaan, thanks! :)

Sjors


Hey @slaarveld, bedankt voor je privébericht!

Ik heb je zojuist weer 9 jaar jonger gemaakt. Alles staat nu goed, als ik in de toekomst nog iets voor je kan betekenen trek dan gerust aan de bel. 


Hey @slaarveld, bedankt voor je privébericht!

Ik heb je zojuist weer 9 jaar jonger gemaakt. Alles staat nu goed, als ik in de toekomst nog iets voor je kan betekenen trek dan gerust aan de bel. 

 

@Tommie van Odido  Top, dankjewel!

Sjors


Reageer