Skip to main content
Beantwoord

Foutje bij klantvoordeel?

  • 22 juni 2021
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

Beste heer/mevrouw,

 

Ik heb zojuist mijn bundel opgeschaald naar Unlimited i.c.m klantvoordeel. Dus 35 euro naar 25 euro. Nu zie ik dat ik 25,01 ga betalen (35-9,99 korting). Nu is dit helemaal niet zo erg, maar ik dacht misschien is dit een technisch foutje of heb ik zelf iets verkeerd gedaan.

 

Met vriendelijke groet,

 

David

Beste antwoord door Dave

Hi naamgenoot :grin: ,

Het kan zijn dat de bundel van je abonnement een andere korting heeft ontvangen of dat er door de inflatiecorrectie een verandering is opgetreden. Op jouw My T-Mobile kun je jouw abonnement checken en welke kosten en kortingen daarbij horen. 

Als ik even mee moet kijken naar je abonnement, stuur me dan even een privébericht met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan heb ik alle gegevens om met je mee te kunnen en mogen kijken.

Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk ook graag!

Bekijk origineel

1 reactie

Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • Antwoord
  • 24 juni 2021

Hi naamgenoot :grin: ,

Het kan zijn dat de bundel van je abonnement een andere korting heeft ontvangen of dat er door de inflatiecorrectie een verandering is opgetreden. Op jouw My T-Mobile kun je jouw abonnement checken en welke kosten en kortingen daarbij horen. 

Als ik even mee moet kijken naar je abonnement, stuur me dan even een privébericht met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan heb ik alle gegevens om met je mee te kunnen en mogen kijken.

Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk ook graag!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen