Skip to main content

Ik heb net een samsung galaxy watch met esim mogelijkheden gekocht via Bol, nadat ik op de odido site had gecheckt of het mogelijk was hier gebruik van te maken. Ik heb hem nu binnen en wil de multisim aanvragen, maar zie hier nergens een optie voor. 

Ik lees dat oud-tele2 klanten wel eens de pineut zouden kunnen zijn. Ergens snap ik dat die iets met voorwaarden te maken heeft, maar er is dus ook geen mogelijkheden om te switchen naar de odido voorwaarden omdat ik nog tot april 2025 aan het oude abonnement vast zit. Gelukkig loopt de mijne nu vrij snel af, maar ik kan dus nog bijna 2 maanden geen gebruik maken van de eSIM functionaliteiten van mijn horloge. Erg karige klantervaring, kan me niet voorstellen dat dit goed is voor retentie.

Is er al een oplossing (of desnoods een workaround) bekend.

Met de overgang naar Odido zijn alle Tele2 prijzen en voorwaarden hetzelfde gebleven. Multisim was inderdaad geen onderdeel van het Tele2 aanbod. Zodra je abonnement is verlengt naar een origineel Odido variant komen de nieuwe mogelijkheden ook voor jouw nummer beschikbaar. 

Reageer