Omdat ik veel reis heb ik speciaal een E simkaart gekozen voor mijn Nl nummer. Nu ben ik in Indonesië en heb ik een lokale simkaart genomen. Alles werkt alleen is mijn E simkaart van mijn toestel verdwenen? Ze konden mij hier niet vertellen hoe dat is gekomen. Ik heb meerdere malen geprobeerd om met de QR code van mijn eSIM de kaart we’re te installeren maar krijg dan bericht kan niet geïnstalleerd worden probeer opnieuw of neem contact op met aanbieders.
eSIM-kaart niet meer op mijn telefoon
Beste antwoord door Pieroelie
Hi Pieroelie, wat gaaf dat je in Indonesië bent! Ik begrijp volkomen dat je op dit moment niets wil veranderen omdat je lokale simkaart werkt. En geen zorgen, zodra je weer in Nederland bent loop je gerust 1 van onze winkels in en dan komt het helemaal goed met je nieuwe eSIM. Houd je ons op de hoogte als het allemaal is gelukt? Ook als je in de tussentijd vragen hebt, stel ze dan gerust. Ook als je hulp nodig hebt nadat je in de winkel bent geweest. We staan voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een heel fijn verblijf en kom veilig terug! 😊
Dank je wel voor je enthousiaste reactie! Ik ben gerustgesteld 🙏🏻en ga lekker genieten. Thuis pas alles regelen in de winkel.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.