Geachte heer/mevrouw,
Ik heb onlangs mijn abonnement verlengd en daarbij mijn oude telefoon ingeruild voor een nieuwe. Tijdens het overzetten van mijn gegevens liep ik tegen een probleem aan met mijn eSIM-kaart (XXX) van mijn oude telefoon. Deze kon ik niet activeren op mijn nieuwe telefoon.
De volgende dag ben ik naar een winkel gegaan, waar ze bijna drie uur bezig zijn geweest met het probleem. Helaas kregen ze ook een errormelding en heeft de medewerkster een case aangemaakt. Ik heb een tijdelijke simkaart gekregen met ongeveer 15 euro beltegoed, zodat ik mijn telefoon in ieder geval kon gebruiken totdat mijn eSIM-kaart in orde is.
Thuisgekomen heb ik contact opgenomen met een medewerkster van de klantenservice. Hoewel ik haar naam niet meer weet, heeft ze zich enorm ingezet om het probleem op te lossen. Helaas lukte dit niet, ondanks dat ze met spoed een case heeft aangemaakt.
Het vervelende is dat ik mijn nieuwe telefoon nu niet volledig kan gebruiken. Ik heb geen toegang tot mijn WhatsApp-account en e-mail, omdat Apple een verificatie-sms stuurt naar mijn oude nummer (XXX), dat niet meer werkt. Ik zit in een zeer vervelende situatie en ben bang dat ik mijn nummer kwijtraak.
Toen ik mijn nieuwe telefoon ging ophalen, vind ik het vreemd dat de manager van de winkel (hij heeft mij de iPhone 15 Pro Max verkocht) mij niet heeft gewaarschuwd dat ik bij het overzetten van mijn gegevens rekening moest houden met mijn eSIM-kaart. Achteraf heb ik spijt dat ik een nieuwe telefoon heb gekocht en ik hoop dat dit probleem snel wordt opgelost. Gezien mijn ervaring tot nu toe heb ik niet veel vertrouwen in Odido.
Met vriendelijke groet,
Maryam Hashemi
XXX
XXX( leen nummer)
*mod edit: vermeld graag geen privégegevens in een openbaar topic* ( eigen nummer die niet geactiveerd kan wotden)